مقاله مقایسه تأثیر آموزش چندرسانه ای تعاملی با چندرسانه ای غیرتعاملی بر میزان یادگیری دانش آموزان ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه تأثیر آموزش چندرسانه ای تعاملی با چندرسانه ای غیرتعاملی بر میزان یادگیری دانش آموزان ابتدایی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه تأثیر آموزش چندرسانه ای تعاملی با چندرسانه ای غیرتعاملی بر میزان یادگیری دانش آموزان ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تأثیر آموزش چندرسانه ای تعاملی با چندرسانه ای غیرتعاملی بر میزان یادگیری دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه تأثیر آموزش چندرسانه ای تعاملی با چندرسانه ای غیرتعاملی بر میزان یادگیری دانش آموزان ابتدایی :
تعداد صفحات :۲۲
این پژوهش، با هدف اصلی شناخت تأثیر آموزش چندرسانهای تعاملی با چند رسانهای غیرتعاملی بر میزان یادگیری دانشآموزان در درس علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی انجام گرفت که بهطور ویژه تأثیر این رسانهها بر دو مؤلفه سرعت و دقت یادگیری مورد توجه بود. روش پژوهش شبه آزمایشی و از نظر هدف کاربردی بود. جامعه آماری؛ کلیه دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی مشغول به تحصیل در سال ۸۹- ۱۳۸۸ در شهر ساری به تعداد ۲۳۵۰ نفر بود. با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی خوشهای، نمونهای به تعداد ۴۰ نفر (در دو گروه ۲۰ نفری ـ آزمایش و کنترل) در قالب ۲ کلاس درس انتخاب و مورد مطالعه قرار گرفت. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه استاندارد آزمون دقت تولوز ـ پیرون و پرسشنامه آزمون سرعت محقق ساخته، که روایی و پایایی آن نیز بررسی شد به صورت پیشآزمون و پسآزمون برای دو گروه آزمایش و کنترل مورد استفاده قرار گرفت. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از آمار توصیفی (شامل درصد، تعداد و میانگین) و استنباطی (آزمون t مستقل و t همبسته) انجام شد. نتیجه پژوهش حاکی است، بین آموزش چندرسانهای تعاملی و غیرتعاملی تفاوت معنیداری وجود دارد. به عبارتی؛ آموزش چندرسانهای تعاملی در مقایسه با چندرسانهای غیرتعاملی بر میزان یادگیری تأثیر بیشتر دارد و این امر در دو مؤلفه سرعت و دقت یادگیری نیز صادق است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.