مقاله برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایههای انسانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایههای انسانی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایههای انسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایههای انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله برند کارفرما؛ راهبرد نوین مدیریت سرمایههای انسانی :
تعداد صفحات :۳۶
برند کارفرما راهبرد مدیریت سرمایهی انسانی، برای تمایز است. کارکرد اصلی برند کارفرما، جذابیت برای نیروهای کاری بالقوهی بیرون سازمان و نگهداری استعدادهای درون ِسازمان است. تحقیق حاضر، در جستوجوی کاوش ادارک از مفهوم برند کارفرما، چالشهای آن در ایران و همچنین فرایند برندسازی آن است. در این راستا، با ۲۶ نفر از مدیران و کارشناسان خبرهی منابع انسانی گروه صنعتی ایرانخودرو مصاحبهی نیمهساختیافته بهعمل آمد و با استفاده از روش تحلیل محتوا، تمهای اصلی مصاحبه استخراج شد. اغلب مصاحبهشوندگان، برند کارفرما را یک نیاز ضروری میدانستند. از نظر آنها برند کارفرما رابطهی مستقیم با برند سازمان در بین مشتریان و سایر ذینفعان بهوجود میآورد و برندسازی درونی و بیرونی یک سازمان به صورت توأمان تعیینکنندهی پیشرو بودن سازمان است. آنها معتقد بودند یکی از چالشهای عمدهای که برندسازی کارفرما در سازمانهای ایرانی با آن روبهرو است فقدان بازار آزاد به مفهوم واقعی و فقدان رقابت کسبوکار در سازمانهای دولتی و شبهدولتی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.