مقاله متدولوژی شش سیگمای ناب راهبرد ایجاد مزیت رقابتی در هزاره سوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله متدولوژی شش سیگمای ناب راهبرد ایجاد مزیت رقابتی در هزاره سوم دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله متدولوژی شش سیگمای ناب راهبرد ایجاد مزیت رقابتی در هزاره سوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله متدولوژی شش سیگمای ناب راهبرد ایجاد مزیت رقابتی در هزاره سوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله متدولوژی شش سیگمای ناب راهبرد ایجاد مزیت رقابتی در هزاره سوم :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

گذار از دوره های مختلف محصول گرایی و بازارگرایی و ظهور عصر فراصنعتی که در آن دانش و اطلاعات محور اصلی حرکت های بشری است. شرکت ها و سازمان ها را با چالش های جدید مواجه ساخته است. بر این اساس مزیت رقابتی از آن شرکت ها و سازمان هایی که با تمرکز بر ارزش آفرینی و مشتری گرایی به ناب سازی سازمان و فرایندهایشان همت گمارند. در این میان راهبردهای تولید و تفکر ناب جهت شناسایی و حذفمنابع غیر ارزش زا (مودا) از طرفی و از طرف دیگر شش سیگما، جهت شناسایی و حذف عوامل خطا در فرآیندها، هر کدام به نوبه خود توسعه و تعالی شرکت ها و سازمان ها را فراهم آورده است. بی شک تلفیق و یکپارچه سازی مفاهیم و اصول خاکم بر فلسفه های تولید و تفکر ناب و شش سیگما می تواند هم افزایی مناسبی جهت تحقق اهداف سازمان ها پدید اورد که در این مقاله مورد تاکید قرار گرفته است. برای ای منظور ضمن تبیین ویژگی ها، اصول، ابزارها، تکنیک ها و وجوه افتراق و اشتراک هر یک از رویکردهای مذکور به توسعه و تشریح یک متدولوژی تلفیقی از شش سیگمای ناب خواهیم پرداخت که به نحوی نظام یافته و سیستماتیک، شرکت ها و سازمان ها را جهت اجرای موفقیت آمیز پروژه های توسعه و تعالی رهنمون سازد . بدین ترتیب می توان امیدوار بود ضمت افزایش ارزش از نگاه مشتری به پایین ترین سطح از هزینه های تولید نیز دستی یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.