مقاله ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی دانشگاه شهید بهشتی( قوّتها و ضعفها) :
تعداد صفحات :۴۵
هدف پژوهش حاضر آسیبشناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی است. پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری داده به روش کیفی انجام شد. در این پژوهش به مصاحبه نیمهساختاریافته با اعضای هیئتعلمی، مدیران آموزشی و دانشجویان رشتههای فنی ـ مهندسی پرداخته شد. برای تحلیل نتایج مصاحبه به تحلیل محتوا با استفاده از شیوه مقولهبندی پرداخته و چون روند انجام مصاحبه براساس چارچوب مفهومی بهدست آمده از بررسی پیشینه بود، لذا از روش قیاسی (کل به جزء) در تحلیل محتوا و مقولهبندی دادههای کیفی استفاده شد. مقولات بهدستآمده مطابق با چارچوب بررسی فرهنگ یادگیری در سه سطح فردی با ابعاد: انگیزه یادگیری، نقش یادگیرنده، انتظارات دانشجویان از یادگیری، وظایف یادگیرنده؛ نهادی با ابعاد: تقدیر و تشویق نوآوری آموزشی، قوانین رسمی و غیررسمی، بهبود کیفیت زمینه یادگیری، توسعه هیئتعلمی، توانمندسازی ظرفیت آموزش؛ و تعاملی با ابعاد: فضای یادگیری، ساختار محتوا، اهداف، رسانه، ارزشیابی، روابط استادان با دانشجویان، استاد، چارچوب زمان طبقهبندی و ارائه شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.