مقاله بخش بندی کسب و کارهای گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بخش بندی کسب و کارهای گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بخش بندی کسب و کارهای گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بخش بندی کسب و کارهای گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بخش بندی کسب و کارهای گردشگری پزشکی ایران از دید بیماران خارجی :
تعداد صفحات :۲۸
گردشگری پزشکی امروزه به یک صنعت تبدیل شده و برای اقتصاد بسیاری از کشورها که پتانسیل پذیرش بیماران را دارند، صنعتی ارزشمند است. گردشگری پزشکی نوعی از گردشگری سلامت است که با هدف درمان بیماریهای جسمی یا انجام نوعی از عمل های جراحی تحت نظارت پزشکان در بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام می شود. در این نوع از گرشگری سلامت، بیمار ممکن است پس از درمان و معالجه نیازمند استفاده از فضاها و خدمات گردشگری باشد. در این صورت ممکن است گردشگری او با سفر به نقاطی که این امکانات را دارند تکمیل شود. هدف این پژوهش خوشه بندی کسبوکارهای گردشگری پزشکی جهت جذب تعداد بیشتری گردشگر پزشکی به ایران است. به این منظور، ابتدا با مطالعه ادبیات موضوع و مصاحبه با متخصصین، کسبوکارهای گردشگری پزشکی، ویژگیهای آنها شناسایی گردید. در مرحله بعد با بکارگیری الگوریتم ژنتیک تحلیل خوشه ای فازی انجام شد. نمونه آماری این پژوهش را ۱۰۱ نفر از بیماران خارجی مراجعه کننده به چهار بیمارستان در شهر تهران تشکیل میدهند. یافتههای تحقیق نشان میدهد که اولاً، برخی از بیماران خارجی به دلیل درجه عضویت نزدیک، بطور همزمان عضو چند خوشه میباشند. ثانیاً، باتوجه به مراکز خوشهها، خوشه دو و سه از حیث نوع کسبوکارهای گردشگری پزشکی و ویژگیهای آنها در سطح متوسط ولی خوشه یک در سطح پایین میباشند. و در نهایت اگر چه برای گردشگران پزشکی جاذبه اولیه، خدمات پزشکی است، اما جهت جذب هر چه بیشتر گردشگر پزشکی و رقابت فعال در این صنعت باید توجه به سایر خدمات و تسهیلات گردشگری (خدمات غذا و آشامیدنی، خدمات رفاهی، مراکز رفاهی و…) بیشتر شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.