مقاله بررسی سطح دانش، نگرش و شیوههای تغذیهای دانشجویان دانشگاههای پیام نور استان گلستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی سطح دانش، نگرش و شیوههای تغذیهای دانشجویان دانشگاههای پیام نور استان گلستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی سطح دانش، نگرش و شیوههای تغذیهای دانشجویان دانشگاههای پیام نور استان گلستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سطح دانش، نگرش و شیوههای تغذیهای دانشجویان دانشگاههای پیام نور استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی سطح دانش، نگرش و شیوههای تغذیهای دانشجویان دانشگاههای پیام نور استان گلستان :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده هدف از این پژوهش بررسی سطح دانش، نگرش و شیوههای تغذیهای دانشجویان دانشگاههای پیام نور استان گلستان بود. جامعه آماری این تحقیق را کلّیّه دانشجویان پسر و دختر دانشگاههای پیام نور استان گلستان تشکیل میدادند. پس از ترجمه پرسشنامه استاندارد (پارمنتر و واردل ۱۹۹۹) و تعدیل برخی از سوالها با نظرخواهی از متخصّصین روائی صوری، و پایایی آن با استفاده ازآلفای کرونباخ (دانش ۷۸/۰ و برای نگرش ۷۴/۰) به دست آمد. سپس بر اساس جدول اودینسکی ۴۱۵ پرسشنامه بین دانشجویان توزیع و جمعآوری گردید. برای تحلیل دادهها، ضریب همبستگی پیرسون، آزمون t مستقل و آنالیز واریانس یک طرفه استفاده شد (۰۵/0p≤). نتایج تحقیق نشان داد، سطح دانش، دانشجویان رشته تربیت بدنی بالاترین و مدیریّت بازرگانی، پایینترین رتبه را دارد. آزمون آنالیز واریانس یک طرفه مشخّص کرد که تفاوت معناداری در سطح دانش بین رشتههای تحصیلی وجود ندارد. همچنین تفاوت معناداری بین سطح دانش آزمودنیهای مرد و زن مشاهده نشد. میزان سطح نگرش مدیریّت بازرگانی و تربیت بدنی بالاترین و علوم تربیتی پایینترین رتبه را داشت. تفاوت معناداری در سطح نگرش تغذیهای بین رشتهها وجود ندارد. علاوه بر این نتایج نشان داد که همبستگی مثبت و معناداری بین دانش و نگرش؛ و نگرش و شیوه تغذیهای دانشجویان پسر و دختر وجود دارد. اگر بتوان بالا بودن سطح دانش دانشجویان رشته تربیت بدنی نسبت به سایر رشتهها را به گذراندن واحدهای مربوط به تغذیه نسبت داد، برگزاری کارگاههای آموزشی و یا برنامههای آموزشی تغذیهای در دانشگاه و حتّی ارائه دروس مربوط به تغذیه برای دانشجویان میتواند روشی برای ارتقای دانش این افراد باشد و بر نگرش و رفتارهای تغذیهای آنها تاثیر مثبت داشته باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.