مقاله بررسی تأثیر خطای پیش‌بینی سود دور? قبل بر واکنش بازار به پیش‌بینی سود مدیریت، و انواع مختلف مدیریت سود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تأثیر خطای پیش‌بینی سود دور? قبل بر واکنش بازار به پیش‌بینی سود مدیریت، و انواع مختلف مدیریت سود دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر خطای پیش‌بینی سود دور? قبل بر واکنش بازار به پیش‌بینی سود مدیریت، و انواع مختلف مدیریت سود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر خطای پیش‌بینی سود دور? قبل بر واکنش بازار به پیش‌بینی سود مدیریت، و انواع مختلف مدیریت سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر خطای پیش‌بینی سود دور? قبل بر واکنش بازار به پیش‌بینی سود مدیریت، و انواع مختلف مدیریت سود :

تعداد صفحات :۳۸

هدف این پژوهش بررسی واکنش بازار به اخبار خوب یا بد شرکت‌ها با توجه به نوع پیش‌بینی سود سال قبل آن‌ها، تمایل مدیران به حفظ یا اصلاح شهرت خود در پیش‌بینی و مقایسه تمایل مدیران به مدیریت افزایشی سود از طریق انواع مختلف مدیریت سود با توجه به نوع پیش‌بینی سال قبل آن‌ها می‌باشد. بدین منظور صورت‌های مالی ۸۶ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال‌های ۱۳۸۵-۱۳۹۱ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. به منظور دست‌یابی به اهداف پژوهش، شرکت‌ها بر اساس نوع پیش‌بینی سال قبل و سال جاری و محتوای اخبار پیش‌بینی سال جاری گروه‌بندی شدند. سپس با در نظر گرفتن ساختار ترکیبی داده‌ها و آزمون‌های آماری مناسب فرضیه‌ها آزمون شدند. نتایج بیانگر آن است که واکنش بازار به پیش‌بینی سود با محتوای اخبار خوب (بد)، زمانی که پیش‌بینی دور قبل بدبینانه (خوشبینانه) است، مثبت‌تر (منفی‌تر) از حالتی است که پیش‌بینی دورقبل خوشبینانه (بدبینانه)است.همچنین مدیران در پیش‌بینی‌های خود از ثبات‌رفتاری برخوردار می‌باشند.علاوه براین، نتایج حاکی از این است که پیش‌بینی خوشبینانه در دورقبل می‌تواندعاملی جهت مدیریت‌افزایشی سود در دور جاری باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.