مقاله مقایس? مهارتِ تعریفِ واژه بین کودکانِ دوزبان? دارای آسیبِ ویژ? زبانی و کودکان طبیعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایس? مهارتِ تعریفِ واژه بین کودکانِ دوزبان? دارای آسیبِ ویژ? زبانی و کودکان طبیعی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایس? مهارتِ تعریفِ واژه بین کودکانِ دوزبان? دارای آسیبِ ویژ? زبانی و کودکان طبیعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایس? مهارتِ تعریفِ واژه بین کودکانِ دوزبان? دارای آسیبِ ویژ? زبانی و کودکان طبیعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایس? مهارتِ تعریفِ واژه بین کودکانِ دوزبان? دارای آسیبِ ویژ? زبانی و کودکان طبیعی :

تعداد صفحات :۳۲

هدف از این پژوهش بررسی مهارتِ تعریفِ واژه در دارای آسیب ویژ زبانی و مقایس طبیعی است. در ای۷ تا ۸ سال دوزبان (آذری – فارسی) با آسیب ویژ زبانی و ۱۲ی سنی و زبانی از لحاظ مهارتِ تعریفِ واژه بررسی شدند. داشتن تأخیر زبانییی، بینایی و هوشی از معیارهای ورود به پژوهش بودند. برای تشخیص آسیب از آزمون رشد زبانی، آزمون آسیب ویژ زبانی و نمون گفتار پیوسته و برای مقایس مهارتِ تعریفِ واژه، بین گروه‌ها، از آزمون من‌ویتنی و ویمبتلا در جنب ساختاری، نسبت به همتایان سنی و زبانی تأخیر معناداری داشتند و در مقایس بین زبان فارسی و آذری ساختاری و گروه‌های شاهد در جنب محتوایی تفاوت معنادار داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.