مقاله اثربخشی تدریس مبتنی بر الگوی چرخ? یادگیری هفتمرحلهای بر بهبود مهارتهای تفکر نقادان? دانشآموزان پسر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی تدریس مبتنی بر الگوی چرخ? یادگیری هفتمرحلهای بر بهبود مهارتهای تفکر نقادان? دانشآموزان پسر دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی تدریس مبتنی بر الگوی چرخ? یادگیری هفتمرحلهای بر بهبود مهارتهای تفکر نقادان? دانشآموزان پسر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی تدریس مبتنی بر الگوی چرخ? یادگیری هفتمرحلهای بر بهبود مهارتهای تفکر نقادان? دانشآموزان پسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی تدریس مبتنی بر الگوی چرخ? یادگیری هفتمرحلهای بر بهبود مهارتهای تفکر نقادان? دانشآموزان پسر :
تعداد صفحات :۲۶
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی تدریس مبتنی بر الگوی چرخ یادگیری هفتمرحلهای در درس علوم تجربی بر بهبود مهارتهای تفکر نقادان دانشآموزان پسر پای اول دور اول متوسطه است. روش پژوهش از نوع شبه آزمایش و از طرح دوگروهی نامعادل با پیشآزمون ـ پسآزمون است. ۵۲ دانشآموز پسر در دو کلاس پای مذکور در شهر کرمانشاه در این پژوهش مشارکت داشتند که با روش نمونهگیری خوشهای تصادفی انتخاب شدند و از این تعداد ۲۵ نفر در گروه آزمایش و ۲۷ نفر در گروه کنترل قرار گرفتند. گروه آزمایش با مدل چرخ یادگیری (الگوی هفتمرحلهای) و گروه کنترل به روش تدریس سنتی (معمول) آموزش دیدند. مدت این دوره ۸ هفته بود. ابزار گردآوری دادهها در این پژوهش پرسشنام مهارتهای تفکر نقادان کالیفرنیا (فرم ب) بود. برای تحلیل دادههای آماری از تحلیل کوواریانس یکراهه (ANCOVA) استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که دانشآموزانی که با مدل چرخ یادگیری آموزش دیده بودند در مقایسه با دانشآموزان آموزشدیده با روش تدریس سنتی مهارت تفکر نقادان بالاتری داشتند. همچنین، تحلیل هر یک از مؤلفههای تفکر نقادانه در دو گروه نتایج نشان داد که در مؤلفههای تحلیل، تفسیر، ارزشیابی و استنباط بین دو گروه تفاوت معناداری وجود دارد، اما در مؤلف استنتاج تفاوت معناداری بین دو گروه به دست نیامد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.