مقاله بررسی و نقد کتاب زبان انگلیسی هفتم بر مبنای دستور نقشگرای نظاممند هلیدی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و نقد کتاب زبان انگلیسی هفتم بر مبنای دستور نقشگرای نظاممند هلیدی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و نقد کتاب زبان انگلیسی هفتم بر مبنای دستور نقشگرای نظاممند هلیدی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و نقد کتاب زبان انگلیسی هفتم بر مبنای دستور نقشگرای نظاممند هلیدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و نقد کتاب زبان انگلیسی هفتم بر مبنای دستور نقشگرای نظاممند هلیدی :
تعداد صفحات :۲۴
ارزیابی کتابهای درسی و تحلیل محتوای آنها در برنامهریزی آموزشی اهمیت بسیاری دارد. هدف پژوهش حاضر تحلیل زبانشناختی متن کتاب زبان انگلیسی هفتم از منظر انواع فرایند (فعل) بر اساس چهارچوب فرانقش تجربی دستور نقشگرای نظاممند هلیدی و متیسون (۲۰۱۴) است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی ـ تحلیلی است. به این ترتیب متن کتاب (شامل دستورالعمل تمرین، متن مکالمه، و درس) در قالب شش فرایند مادی، ذهنی، ارتباطی، رفتاری، بیانی، و وجودی طبقهبندی و الگوی کاربرد فرایندها ارائه میشود. برای مقایسه بهتر کل کتاب به چهار بخش (شامل دو درس، تمرینها، و مرور) تقسیم میشود. نتایج نشان میدهد که از مجموع ۵۰۹ فرایند مشاهدهشده فرایند رابطهای با ۳۶ درصد رخداد پربسامدترین است. درصد رخداد سایر فرایندها عبارتاند از: مادی ۲۷ درصد، رفتاری ۱۹ درصد، بیانی ۱۴ درصد، ذهنی ۴ درصد، و وجودی کمتر از ۱ درصد. درصد فرایند رابطهای در بخش سوم و چهارم به طور چشمگیری کاهش مییابد. درصد رخداد فرایند مادی و رفتاری بهترتیب روندی افزایشی و کاهشی دارد. بیشترین رخداد فرایند ذهنی در بخش چهارم است. در کل دانشآموزان با ۶۰ نوع فعل گوناگون مواجه میشوند: مادی (۳۵ فعل)، ذهنی (۷ فعل)، رابطهای (۴ فعل)، رفتاری (۶ فعل)، بیانی (۷ فعل)، و وجودی (۱ فعل).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.