مقاله طراحی آزمایش معکوس برای تخمین ضریب انتقال حرارت جابهجایی جت برخوردی شیاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی آزمایش معکوس برای تخمین ضریب انتقال حرارت جابهجایی جت برخوردی شیاری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی آزمایش معکوس برای تخمین ضریب انتقال حرارت جابهجایی جت برخوردی شیاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی آزمایش معکوس برای تخمین ضریب انتقال حرارت جابهجایی جت برخوردی شیاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی آزمایش معکوس برای تخمین ضریب انتقال حرارت جابهجایی جت برخوردی شیاری :
تعداد صفحات :۱۳
در این مقاله ضریب انتقال حرارت جابهجایی محلی در جت برخوردی شیاری با استفاده از دماهای اندازهگیری شده در صفحهی برخورد و روش انتقال حرارت هدایتی معکوس تخمین زده شده است. روش معکوس استفاده شده در این مقاله روش دنبالهیی تخمین متوالی توابع بک است. در این مطالعه تأثیر پارامترهای مهمی مانند گام زمانی، پارامتر تنظیم، مقدار شار حرارتی تولیدی هیتر، ضخامت صفحهی برخورد، تعداد ترموکوپلها در نتایج بررسی شده است. برای تخمین دقیقتر ضریب انتقال حرارت جابهجایی یک سری شبیهسازیهای عددی انجام شده تا مقدار بهینهی پارامترهای اثرگذار در این روش با توجه به خطای بایاس و واریانس و مجذور میانگین مربع خطا تعیین و آزمایش بهینه طراحی شود. مشاهده میشود که با استفاده از این روش با توجه به ساده و ارزان بودن آن، ضریب انتقال حرارت جابهجایی با دقت خوب و با خطای کمی تخمین زده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.