مقاله مدلسازی صفربعدی کمپرسور محوری و گریز از مرکز یک توربو جت و ارزیابی آن به کمک نتایج آزمایشهای تجربی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی صفربعدی کمپرسور محوری و گریز از مرکز یک توربو جت و ارزیابی آن به کمک نتایج آزمایشهای تجربی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی صفربعدی کمپرسور محوری و گریز از مرکز یک توربو جت و ارزیابی آن به کمک نتایج آزمایشهای تجربی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی صفربعدی کمپرسور محوری و گریز از مرکز یک توربو جت و ارزیابی آن به کمک نتایج آزمایشهای تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی صفربعدی کمپرسور محوری و گریز از مرکز یک توربو جت و ارزیابی آن به کمک نتایج آزمایشهای تجربی :
تعداد صفحات :۸
در مراحل مختلف طراحی یک کمپرسور لازم است مدلسازی آن صورت پذیرد تا قبل از ساخت و انجام آزمایشهای تجربی، رفتارسنجی کمپرسور با دقت مناسب امکانپذیر شود. یکی از روشهای مدلسازی رایج و کارا در مراحل مختلف طراحی، شبیهسازی صفربعدی با استفاده از روش مقیاس با ضریب ثابت است. این روش در سرعتهای نزدیک نقطهی طرح جواب قابل قبولی میدهد؛ ولی در نقاط خارج طرح و با فاصله گرفتن از آن، خطا سیر صعودی دارد و در جاهایی غیرقابل قبول میشود. در این نوشتار برای رفع این مشکل روش جدیدی توسعه داده میشود که در آن بهجای بهکارگیری ضریب ثابت در روش مقیاس، از ضریب متغیر استفاده میشود. این ضریب متغیر براساس مطالعه روی نتایج آزمون چند نوع کمپرسور حاصل میشود. در این نوشتار با استفاده از این روش جدید، رفتار یک کمپرسور محوری و یک کمپرسور گریز از مرکزِ یک نوع توربوجت مدلسازی و ارائه میشود. بهمنظور ارزیابی نتایج مدل و مقایسهی آن با نتایج تجربی، یکسری آزمایشهای سازمانیافته در آزمایشگاه توربین گازی دانشگاه صنعتی شریف صورت گرفته است. مقایسهی نتایج حاصل از مدلسازی با نتایج تجربی نشان از دقت قابل قبول مدل دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.