مقاله هماهنگی سیاستهای قیمتگذاری و بازاریابی با استفاده از نظریه بازیها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله هماهنگی سیاستهای قیمتگذاری و بازاریابی با استفاده از نظریه بازیها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله هماهنگی سیاستهای قیمتگذاری و بازاریابی با استفاده از نظریه بازیها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هماهنگی سیاستهای قیمتگذاری و بازاریابی با استفاده از نظریه بازیها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله هماهنگی سیاستهای قیمتگذاری و بازاریابی با استفاده از نظریه بازیها :
تعداد صفحات :۲۴
همکاری در تبلیغات راهی اقتصادی برای رسیدن به اهداف بازاریابی است، که در آن تولیدکنندگان میتوانند با برعهده گرفتن درصدی از هزینههای تبلیغات خردهفروشان، میزان هزینهها را کاهش دهند. در این تحقیق تصمیمات قیمتگذاری و تبلیغات همزمان در یک زنجیرهی تأمین شامل یک تولیدکننده و یک خردهفروشــ بررسی شده است. با استفاده از نظریهی بازیها چهار استراتژی بین اعضا در نظر گرفته شده است. در ابتدا سه بازی غیرهمکاری با توزیع متقارن قدرت در بازی نش و توزیع نامتقارن قدرت در بازیهای استکلبرگ بهطوری که یک بازیکن در هر حالت رهبر است و دیگری دنبالهرو بررسی شده است. در نهایتیک بازی همکاری که در آن هر دو بازیکن تمایل به بیشینهسازی کل سود دارند نیز بررسی میشود. مقعر بودن توابع سود در هر حالت اثبات و برای هر حالت یک مثال عددی و تحلیل حساسیت ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.