مقاله بازنمایی گذار مدرنیته در ادبیات معاصر ایران (مورد مطالعه: گزید? آثار هدایت و فروغ)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازنمایی گذار مدرنیته در ادبیات معاصر ایران (مورد مطالعه: گزید? آثار هدایت و فروغ) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازنمایی گذار مدرنیته در ادبیات معاصر ایران (مورد مطالعه: گزید? آثار هدایت و فروغ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازنمایی گذار مدرنیته در ادبیات معاصر ایران (مورد مطالعه: گزید? آثار هدایت و فروغ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازنمایی گذار مدرنیته در ادبیات معاصر ایران (مورد مطالعه: گزید? آثار هدایت و فروغ) :
تعداد صفحات :۳۶
این مقاله به بازنمایی گذار مدرنیته در ادبیات معاصر ایران میپردازد. در این راستا، دو تن از چهرههای شاخص ادبیات معاصر ایران، صادق هدایت و فروغ فرخزاد، انتخاب شدند تا با ردیابی مؤلفههای بازنمایی در گزید آثار و اندیش آنان و تطبیق آن با جریان توسع مدرنیته، وضعیت تفکر در ایران معاصر تبیین شود. پژوهش حاضر به روش مطالع کتابخانهای و تحلیل محتوایی و پارادایم متکی بر رویکرد جامعهشناسی تفسیری انجام گرفته است. پرسش اصلی این است که مبنای بازنمایی صادق هدایت و فروغ فرخزاد در گذار مدرنیت ایران، متکی بر چه اسلوب و نگرشی است که بر شناخت، نوع نگاه و خلق آثار آنها مؤثر افتاده است. در تجزیه و تحلیل آثارمهمآنان، این دستاورد حاصل شد که هردو آنها از نظر شیو کار، نگرش کنشپژوهانه را در فرایندی دیالکتیکی پیش خود کردهاند، اما برخی نگرشهای ایستاییشناسانه که حاصل دیالکتیک ذهن و عین در بستر پرورشی ویژ آنان است، سبب تفاوت در نوع نگاه به انسان شده است. حصار سنتی ساختار جامع مردمحور صادق هدایت نتوانسته است تمایز سنت و مذهب و عینیت زمان را در همفراخوانی طبیعتگرایانه از یکدیگر منفک کند، اما فروغ فرخزاد مرزهای سنتی جنسیتی را درمینوردد و به افقهایی فراجنسیتی ره میسپارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.