مقاله تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط مادر- فرزند با میانجیگری تاب آوری در دختران دانش آموز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط مادر- فرزند با میانجیگری تاب آوری در دختران دانش آموز دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط مادر- فرزند با میانجیگری تاب آوری در دختران دانش آموز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط مادر- فرزند با میانجیگری تاب آوری در دختران دانش آموز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط مادر- فرزند با میانجیگری تاب آوری در دختران دانش آموز :
تعداد صفحات :۲۶
هدف این پژوهش تبیین فرسودگی تحصیلی در دختران دانشآموز پایه اول دوره دوم متوسطه بر اساس الگوی ارتباط مادر – فرزند با نقش واسطهای تابآوری است. روش این پژوهش توصیفی- همبستگی بود. جامعه آماری دربرگیرنده دختران دانشآموز پایه اول متوسطه دوره دوم است که از میان آنان ۴۶۱ نفر با شیوه نمونهگیری تصادفی خوشهای چند مرحلهای انتخاب شدند. به منظور جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه فرسودگی تحصیلی برسو و همکاران (۱۹۹۷)، مقیاس تابآوری کانر و دیویدسون (۲۰۰۳) و پرسشنامه الگوی ارتباط والد- فرزند (باقری، ۱۳۹۲) استفاده شد. شاخصهایی به دست آمده تکنیک مدلیابی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر، نشاندهنده آن است که مدل اندازهگیری با دادههای گردآوری شده برازش مطلوب دارد. معنیداری اثر مستقیم الگوی ارتباط مادر- فرزند بر فرسودگی تحصیلی و اثر غیرمستقیم الگوی ارتباط مادر- فرزند از طریق تابآوری بر فرسودگی تحصیلی مورد تایید قرار گرفت. رابطه منفی تابآوری و فرسودگی تحصیلی نیز تایید گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.