مقاله بررسی رابط? بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابط? بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابط? بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابط? بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابط? بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد در کسب‌وکارهای ورزشی :

تعداد صفحات :۲۵

در فضای رقابتی امروز، برند سازوکاری استکه کسب‌وکارها رادررسیدنبهمزیترقابتییاریمی‌کند.داراییبرندکهبه‌عنوان مفهوم و متغیرمهمدربازاریابی ورزشیمطرح است،به‌واسطکیفیت خدمات درک‌شده، تصویر شرکت و اعتماد مشتری برایکسب‌وکارهاایجاد می‌شود. هدفاینتحقیقبررسیرابط بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتریان با تأکید بر نقش میانجی‌گری تصویر شرکت و اعتماد مشتری در کسب‌وکارهای ورزشی است.روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی و جامع آماری تحقیق شامل کسب‌وکارهای فعال صنعت ورزشی استان تهران است. حجم نمونه از بین ۲۷۰ نفر از کارآفرینان صنعت ورزش مطابق فرمول کوکران ۱۶۰ نفر برآورد شد. گردآوریداده‌هایکمیپژوهشازطریقتوزیعپرسشنامهبا روش نمونه‌گیری طبقه‌بندی صورتگرفت. برایتجزیه‌وتحلیلداده‌هاوبررسیفرضیه‌هاازروشمدلسازی معادلاتساختاریوروشحداقلمربعاتجزئیاستفادهشدکهبهاینمنظور ازنرم‌افزارآماری ۸.۵ Lisrel استفاده شد. یافته‌هایتحقیق نشان داد بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری رابط مستقیم و معنادار وجود دارد و تصویر شرکت و اعتماد مشتری رابط بین کیفیت خدمات درک‌شده و وفاداری مشتری را میانجی‌گری می‌کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.