مقاله بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی :
تعداد صفحات :۲۵
هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی آدیداس بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی است. تحقیق از نوع کاربردی و نیمهتجربی است. نمون آماری حدود ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه تبریز (ورزشکاران و غیرورزشکاران علاقهمند و غیرعلاقهمند به مارک آدیداس، راستدست، ۳۵-۲۰ ساله و بدون سابق بیماری و جراحی در نواحی سر و جمجمه) بودند. ابزار گردآوری دادهها، دستگاه پروکامپ۲ بود. مدل کلی تحقیق از چهار مرحل اصلی، انتخاب نمونه، مشاهده و بررسی فعالیت امواج مغزی آزمودنیها قبل از مشاهد آگهی تبلیغاتی، بررسی فعالیت امواج مغزی آنها حین مشاهد آگهی تبلیغاتی و در نهایت بررسی فعالیت امواج مغزی پس از مشاهد آگهی تبلیغاتی بود. اطلاعات حاصل با استفاده از نرمافزار BioGraph Infiniti و ۱۶Spss به دادههای کمّی تبدیل شدند. از آزمون تحلیل واریانس با اندازههای مکرر و از رویکرد لامبدای ویلکز برای تجزیهوتحلیل دادهها استفاده شد. نتایج نشان داد میانگین فعالیت فرکانس دلتا، تتا، آلفا و بتا در هر چهار گروه قبل، حین و پس از مشاهد تبلیغات تفاوت داشت. بنابراین، با ایجاد زمین درک همهجانبه و بهتر مصرفکننده و توسع دانش پایه در این حوزه، میتوان امکان تحقق و دسترسی اهداف تبلیغاتی را در بخش ورزش در کشور تسهیل کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.