مقاله تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژ? برندهای ورزشی داخلی از طریق مدلسازی معادلات ساختاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژ? برندهای ورزشی داخلی از طریق مدلسازی معادلات ساختاری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژ? برندهای ورزشی داخلی از طریق مدلسازی معادلات ساختاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژ? برندهای ورزشی داخلی از طریق مدلسازی معادلات ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژ? برندهای ورزشی داخلی از طریق مدلسازی معادلات ساختاری :
تعداد صفحات :۲۶
هدف از این مطالعه مقاله تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژ? برندهای ورزشی داخلی از طریق مدلسازی معادلات ساختاری بود. روش پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی است. ۲۱۰ نفر از ورزشکاران نخب شهر اهواز با استفاده از نمونهگیری تصادفی و جدول کرجسی و مورگان بهعنوان نمونه انتخاب شدند (N=450). ابزار مورد استفاده پرسشنام محققساخته بود. روایی آن توسط تعدادی از استادان صاحبنظر در این حوزه مورد سنجش قرار گرفت و پایایی آن ۸۹/۰ محاسبه شد. برای تحلیل توصیفی از نرمافزار SPSS و برای تحلیل استنباطی دادهها از مدل معادلات ساختاری با استفاده از نرمافزار AMOS بهره گرفته شد. تأثیرگذارترین مسیر مدل تحقیق تأثیر کیفیت ادراکشده بر وفاداری به برند با ضریب مسیر ۹۱/۰ بود. نتایج نشان داد که آمیخت بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع و ترویج) بر سه بعد ارزش ویژ برند (آگاهی/تداعی از برند، کیفیت ادراکشده و وفاداری به برند) تأثیرگذارند و این سه بعد بر همدیگر و بر ارزش ویژ برند نیز تأثیر میگذارند. بنابراین محصول باکیفیت، قیمت مورد انتظار، تبلیغات وسیعتر و مکانهای توزیع مناسب هر کدام سهم فزایندهای در بالا بردن ارزش ویژ برندهای ورزشی داخلی دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.