مقاله نقش بستهبندی کفشهای ورزشی بهمنزل? یک رسانه در ترغیب گروههای مختلف ورزشکاران به خرید کفشهای ورزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش بستهبندی کفشهای ورزشی بهمنزل? یک رسانه در ترغیب گروههای مختلف ورزشکاران به خرید کفشهای ورزشی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش بستهبندی کفشهای ورزشی بهمنزل? یک رسانه در ترغیب گروههای مختلف ورزشکاران به خرید کفشهای ورزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش بستهبندی کفشهای ورزشی بهمنزل? یک رسانه در ترغیب گروههای مختلف ورزشکاران به خرید کفشهای ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش بستهبندی کفشهای ورزشی بهمنزل? یک رسانه در ترغیب گروههای مختلف ورزشکاران به خرید کفشهای ورزشی :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از این تحقیق، بررسی نقش بستهبندی کفشهای ورزشی در ترغیب گروههای مختلف ورزشکاران به خرید کفشهای ورزشی بود. روش تحقیق، توصیفی – پیمایشی بود. جامع آماری پژوهش ۱۸۰۰ نفر از ورزشکاران باشگاهی شهرستان پلدختر بودند که براساس جدول مورگان، حجم نمونه ۳۲۰ نفر تعیین شد. اعضای جامع نمون تحقیق به روش نمونهگیری خوشهای و تصادفی در باشگاهها انتخاب شدند. ابزار تحقیق پرسشنام محققساختهای بود که روایی محتوایی آن توسط متخصصان و روایی ساختاری آن با روش تحلیل عاملی بررسی شد و پایایی آن به روش آلفای کرونباخ (آلفا= ۸۹/۰) محاسبه شد.
یافتهها نشان داد که بین ویژگیهای بستهبندی، مهمترین ویژگی، طراحی بستهبندی کفشهای ورزشی است که در ترغیب ورزشکاران به خرید کفش نقش دارد، درحالیکه ویژگی اطلاعرسانی، کمترین اهمیت را دارد. در بین گروههای مختلف ورزشکاران، ویژگیهای طراحی و حفظ و نگهداری در زنان بیش از مردان و در ورزشکاران دارای تحصیلات زیر دیپلم بیش از ورزشکاران لیسانس در ترغیب آنها به خرید کفش ورزشی اهمیت دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.