مقاله نحوهی خوانش رمانهای جنگ تحمیلی در میان دانشجویان و طلاب
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نحوهی خوانش رمانهای جنگ تحمیلی در میان دانشجویان و طلاب دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نحوهی خوانش رمانهای جنگ تحمیلی در میان دانشجویان و طلاب کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نحوهی خوانش رمانهای جنگ تحمیلی در میان دانشجویان و طلاب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نحوهی خوانش رمانهای جنگ تحمیلی در میان دانشجویان و طلاب :
تعداد صفحات :۴۲
نظریهی ادبی که پیش از این خود را به متن یا نویسندهی آن متعلق میدانست، در چند دههی اخیر به مخاطبان این آثار و چگونگی دریافت متن ادبی توسط آنان توجه نموده است. اکنون خواننده بهمثابه عنصری فعال در درک اثر ادبی، در خلق اثر بهوسیلهی نویسنده نیز اهمیت یافته است. این وضعیت در آثار ادبی جنگ تحمیلی نیز قابل مشاهده است. از آنجا که این آثار قصد دارند تا ارزشهای دوران جنگ را به نسل پس از خود منتقل سازند، فهم خواننده از آنان اهمیت مییابد. این تحقیق سعی دارد تا با استفاده از نظریههای اندیشمندانی چون ولفگانگ آیزر، استنلی فیش و ژولیا کریستوا به فهم خوانندگان رمانهای جنگ تحمیلی دست یابد. بدین منظور بااستفاده از روش تحلیل محتوای کیفی و تکنیک مصاحبهی عمیق به تحقیق مذکور در میان دو قشر دانشجویان و طلاب پرداختهایم. نتایج تحقیق نشاندهندهی تفاوت طلاب و دانشجویان در برخی موارد از جمله نگاه معنوی طلاب و نگاه مادی دانشجویان به اینگونه رمانها است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.