مقاله ارزیابی نحو? استقرار فضاهای آموزشی با استفاده از مدل تلفیقی تاپسیس و آنتروپی شانون
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی نحو? استقرار فضاهای آموزشی با استفاده از مدل تلفیقی تاپسیس و آنتروپی شانون دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی نحو? استقرار فضاهای آموزشی با استفاده از مدل تلفیقی تاپسیس و آنتروپی شانون کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی نحو? استقرار فضاهای آموزشی با استفاده از مدل تلفیقی تاپسیس و آنتروپی شانون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی نحو? استقرار فضاهای آموزشی با استفاده از مدل تلفیقی تاپسیس و آنتروپی شانون :
تعداد صفحات :۲۴
فضاهای آموزشی، از مهمترین کاربریهای شهری محسوب میشود و تعیین بهینه مکان استقرار مدارس، از جمله وظایف برنامهریزان شهری است. در سالهای اخیر، افزایش ضریب شهرنشینی، زمینه استقرار نامناسب فضاهای آموزشی را فراهم کرده است. برای استقرار مناسب و منطقی اینگونه مکانها، بهکارگیری روشهای علمی، امری ضروری است. ارزیابی نحوه استقرار مدارس متوسطه دخترانه در ناحیه ۲ شهر زنجان، با استفاده از مدل تلفیقی تاپسیس و آنتروپی شانون و با معیارهای سرانه فضای باز و کلاس درس، دسترسی، قدمت و امنیت ترافیکی انجام میگیرد. این پژوهش، کاربردی و روش آن توصیفی- تحلیلی است. هدف مقاله، تحلیل و ارزیابی نحوه استقرار فضاهای آموزشی مقطع متوسطه ناحیه ۲ شهر زنجان و به دنبال آن، دستیابی به الگویی بهینه بهمنظور استقرار مطلوب فضاهای آموزشی، افزایش کارایی و تسهیل در بهرهبرداری آنها در سطوح مختلف است. نتایج نشان میدهد که مکان فعلی اکثر مدارس مورد مطالعه، با استانداردهای لازم برای فضاهای آموزشی مطابقت ندارد. مدارس مستقر در مرکز ناحیه، دارای ظرفیت پایین فضای باز و کلاس درس هستند و بعضی مدارس نیز سازگاری نسبتاً اندکی با کاربریهای همجوار دارند. بیشترین ناسازگاری، مربوط به استقرار مدارس در جوار خیابانهای پرتردد و ایجاد مشکلهای متعدد از جمله آلودگی صوتی، آلودگی هوا و تصادف دانشآموزان با خودروهای عبوری است. یافتههای پژوهش، بیانگر غلبه ضعفها بر قابلیتهای این مدارس است. در ماتریس نهایی وزندهی ملاحظه شد که شش مدرسه از مجموع دوازده مدرسه، کمترین میزان برخورداری را دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.