مقاله تأثیر ارزش ویژ? برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنند? لوازم خانگی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر ارزش ویژ? برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنند? لوازم خانگی) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر ارزش ویژ? برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنند? لوازم خانگی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر ارزش ویژ? برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنند? لوازم خانگی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر ارزش ویژ? برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنند? لوازم خانگی) :

تعداد صفحات :۳۳

در شرایط فرارقابتی امروز، تأمین‌کنندگان باید برای حفظ و بهبود جایگاه خود در برابر سایر تأمین‌کنندگان داخلی و خارجی، از ارزش ویژ برندشان بهره بگیرند، اما مسئله این است که تأمین‌کنندگان صنعتی نمی‌دانند چه عواملی بر ایجاد و ارتقای ارزش ویژ برند صنعتی آنها اثرگذار است و همچنین نمی‌دانند که چگونه می‌توانند با ارتقای ارزش ویژ برند، عملکرد برندشان را در بازار بهبود دهند. بنابراین مطالع پیش رو با دو هدف اصلی انجام گرفته است: ۱. یافتن عوامل تأثیرگذار بر ارزش ویژ برند تأمین‌کنندگان صنعتی و ۲. بررسی رابط ارزش ویژ برند صنعتی و عملکرد برند. جامع آماری پژوهش شامل اعضای مرکز خرید شرکت‌های تولیدکنند یخچال، ماشین لباسشویی و اجاق‌گاز شهر تهران است. برای آزمون فرضیه‎های پژوهش از مدل‌یابی معادلات ساختاری مبتنی بر روش حداقل مربعات جزئی استفاده شده است. یافته‌های پژوهش حاکی از تأثیر مثبت معنادار کیفیت ادراک‎شده، وفاداری به برند، مسئولیت اجتماعی تأمین‌کننده، شهرت تأمین‎کننده و کیفیت رابط خریدارـ تأمین‌کننده بر ارزش ویژ برند صنعتی است. همچنین نتایج نشان داد ارزش ویژ برند صنعتی، تأثیر مثبت معناداری بر عملکرد برند در بازارهای صنعتی دارد. تأمین‌کنندگان ایرانی می‌توانند از یافته‌های پژوهش به‎منظور حفظ و ارتقای ارزش ویژ برندشان در بازارهای صنعتی استفاده کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.