مقاله شناسایی موانع و مشکلات شکلگیری یادگیری شغل محور در بین دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی موانع و مشکلات شکلگیری یادگیری شغل محور در بین دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی موانع و مشکلات شکلگیری یادگیری شغل محور در بین دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی موانع و مشکلات شکلگیری یادگیری شغل محور در بین دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی موانع و مشکلات شکلگیری یادگیری شغل محور در بین دانشجویان رشتههای کشاورزی دانشگاه تهران :
تعداد صفحات :۱۸
این تحقیق در پی شناسایی موانع و مشکلات شکلگیری یادگیریهای شغل محور در بین دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران بود که به روش پیمایشی انجام شد. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان کشاورزی سال آخر مقطع کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است که در مجموع شامل ۱۱۰۳ نفر میباشد. از بین آنها به صورت تصادفی و با رعایت انتساب متناسب ۲۰۱ نفر (بر حسب محاسبه فرمول کوکران) انتخاب شدند. ابزار تحقیق پرسشنامهای با دو بخش بود که، بخش اول ویژگیهای فردی و بخش دوم مربوط به گویههای موانع و مشکلات یادگیری شغل محور در نظام آموزشعالی میباشد. روایی پرسشنامه بر اساس نظر جمعی از اساتید رشته ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه تهران تایید گردید. سپس جهت تعیین پایایی پرسشنامه تعداد ۳۰ پرسشنامه در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشجویان منابع طبیعی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، که در واقع خارج از جامعه آماری اصلی هستند؛ پیش آزمون شد. مقدار آلفای کرونباخ برای بخش دوم (۸۱/۰=) نشان داد که وسیله تحقیق از قابلیت بالایی برای جمعآوری اطلاعات برخوردار است. یافتههای تحقیق حاکی از آن است که موانع و مشکلات یادگیری شغل محور در پنج دسته عوامل انگیزشی ـ برنامهریزی، اطلاعاتی- ارتباطی، سیاستگذاری، خدمات برون رسانی دانشگاه و محیطی قرار گرفتند و در مجموع حدود ۷۰ درصد از واریانس را تبیین کردند. لذا میتوان بیان نمود که مهمترین مشکلات یادگیری شغل محور در بین دانشجویان کشاورزی مربوط به عامل انگیزشی ـ برنامهریزی بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.