مقاله کاربرد روش تحلیل پوششی دادهها برای تعیین بهرهوری و رتبهبندی دانشکده و گروههای آموزشی تربیت بدنی و علوم ورزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کاربرد روش تحلیل پوششی دادهها برای تعیین بهرهوری و رتبهبندی دانشکده و گروههای آموزشی تربیت بدنی و علوم ورزشی دارای ۱۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاربرد روش تحلیل پوششی دادهها برای تعیین بهرهوری و رتبهبندی دانشکده و گروههای آموزشی تربیت بدنی و علوم ورزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد روش تحلیل پوششی دادهها برای تعیین بهرهوری و رتبهبندی دانشکده و گروههای آموزشی تربیت بدنی و علوم ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاربرد روش تحلیل پوششی دادهها برای تعیین بهرهوری و رتبهبندی دانشکده و گروههای آموزشی تربیت بدنی و علوم ورزشی :
تعداد صفحات :۱۸۶
هدف از تحقیق حاضر، استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها برای تعیین بهرهوری و رتبهبندی دانشکده و گروههای آموزشی تربیت بدنی و علوم ورزشی است به این منظور ۲۸ دانشکده و گروه آموزشی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند. یکی از مهمترین روشهای غیرپارامتری برای ارزیابی عملکرد واحدهای تصمیمگیرنده، مدلهای تحلیل پوششی (DEA) می باشد و از مهمترین مدلهای این روش که به دنبال یافتن وزنهای ورودیها و خروجیها و محاسبه میزان بهرهوری از آن طریق هستند، مدل Bcc است که در آن بازده نسبت به مقیاس ممکن است متغیر (افزایشی، ثابت یا کاهشی) باشد. در این روش ابتدا دادههای جمعآوری شده به شاخصهای ورودی با ماهیت هزینه (بودجه، هیأت علمی، کارکنان) و شاخصهای خروجی با ماهیت تولید (آموزش، پژوهش و خدمات تخصصی) تقسیم میشود. پس از تلفیق و ارزشگذاری (دادن وزن مناسب) به ورودی و خروجیها که با استفاده از نظر خبره صورت میپذیرد، دادهها وارد مدل ارزیابی عملکرد میشوند که در این زمینه نرمافزار EMS مورد استفاده قرار میگیرد و بهرهوری واحدها مشخص میشود. نتایج یافتهها نشان میدهد ۱۱ دانشکده و گروه آموزشی با توجه به منابع ورودی، خروجی مطلوب در مجموع عملکرد آموزشی، پژوهشی و خدمات تخصصی داشتهاند و از نظر بهرهوری در حد مطلوبی قرار دارند. ۱۸ دانشکده و گروه آموزشی بهرهوری مطلوبی با توجه به مقدار ورودی خود نداشتند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.