مبانی نظری خود و خود پنداره با عزت نفس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری خود و خود پنداره با عزت نفس دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری خود و خود پنداره با عزت نفس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری خود و خود پنداره با عزت نفس۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری خود و خود پنداره با عزت نفس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری خود و خود پنداره با عزت نفس :
مبانی نظری خود و خود پنداره با عزت نفس (فصل دوم تحقیق)
مشخصات این متغیر:
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
نوع فایل:wordوقابل ویرایش
فصل دوم : |
۱۵ |
خود ( خویش ) |
۱۶ |
خودپنداره |
۲۰ |
پیدایش و رشد |
۲۰ |
اجزا خودپنداره |
۲۲ |
انواع خودپنداره |
۲۳ |
سلسه مراتب خودپنداره |
۲۶ |
ثبات خودپنداره |
۲۶ |
عزت نفس |
۲۷ |
عزت نفس و منبع کنترل |
۲۹ |
دیدگاه اسلام |
۳۰ |
نفس ( روح ) |
۳۰ |
ضرورت شناخت نفس |
۳۲ |
پرورشگاه |
۳۶ |
ریشه ها |
۳۹ |
فقدان |
۴۱ |
دلبستگی وجدایی |
۴۳ |
مروری بر ویژگی های اخیر |
۴۶ |
خود ( خویشتن )
حالت طفل تازه متولد شده از آگاهی یک « گیجی وسیع و به اوج رسیده و فراگیر » است ، طفل از خودش به عنوان یک شخص ، آگاه نبوده و خودش را از محیط تمیز نمی دهد . ( ولیام جیمز ۱۸۹۰ ) . نخستین گام در رشد خود درک این موضوع است که انسان موجودی مجزا و منحصر به فرد است که کاملا با افراد دیگر متفاوت است . افتراق بین خود و غیر خود از زمانی که کودک سه ماه است آغاز می شود و البته باید اشاه کنیم که جدایی کودک از مادر با به دنیا آمدنش انجام می گیرد .
سپس کودک در سنین بین دوازده تا هیجده ماهگی در می یابد که در هر حال من ، من هستم و مادرم ، مادرم است یعنی آگاهی یافتن از خویشتن ( آلن اراس ۱۹۹۲ ) .
چندین سال قبل ، جیمز مرکز الگوی شخصیت را که وحدت آن را فراهم می کند « خود » نامید . بعدا فروید بعنوان « من » یا ایگو ( eg ) به آن اشاره کرد و سالیوان « نظام خود » -system self را به کار برد . مطابق نظر جیمز « خود » یک شخص ، مجموعه کامل همه آنچه که او می خواند خودش را بخواند است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.