بررسی رابطه مدیریت راهبردی و کیفیت خدمات بانک شعب بانک ملی شهر اردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه مدیریت راهبردی و کیفیت خدمات بانک شعب بانک ملی شهر اردبیل دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه مدیریت راهبردی و کیفیت خدمات بانک شعب بانک ملی شهر اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مدیریت راهبردی و کیفیت خدمات بانک شعب بانک ملی شهر اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه مدیریت راهبردی و کیفیت خدمات بانک شعب بانک ملی شهر اردبیل :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی نقش مدیریت راهبردی منابع انسانی در کیفیت خدمات بانکی در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ اجرا شده است. جامعه آماری پژوهش متشکل از کلیه کارکنان شعب بانک ملی شهر اردبیل است که با استفاده از جدول مورگان ۱۶۲ کارمند به روش تصادفی ساده مورد آزمون قرار گرفتند. برای گردآوری داده ها از دو پرسشنامه مدیریت راهبردی چن و هانگ و کیفیت خدمات برگرفته از پژوهش انواری رستمی که پایایی آنها به ترتیب ۰/۸۴ و ۰/۸۷ می باشد استفاده شده است. داده های گردآوری شده با استفاده از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون تجزیه و تحلیل شد. نتایج حاصل از همبستگی بین متغیرها نشان داد که بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و کیفیت خدمات بانک رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.