تحلیل محتوا و تعیین سطح خوانایی گانینگ در محتوای کتاب فارسی تالیف جدید پایه چهارم ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل محتوا و تعیین سطح خوانایی گانینگ در محتوای کتاب فارسی تالیف جدید پایه چهارم ابتدایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل محتوا و تعیین سطح خوانایی گانینگ در محتوای کتاب فارسی تالیف جدید پایه چهارم ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوا و تعیین سطح خوانایی گانینگ در محتوای کتاب فارسی تالیف جدید پایه چهارم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل محتوا و تعیین سطح خوانایی گانینگ در محتوای کتاب فارسی تالیف جدید پایه چهارم ابتدایی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف از انجام این پژوهش رسیدن به میزان سطح خوانایی کتاب فارسی (بخوانیم) جدید پایه چهارم ابتدایی از نظر تناسب با سطح سنیو درک و فهم دانشآموزان و مقایسه آنها با سطح توانایی دانش آموزان از نظر میزان تناسب متون است. انتخاب روش پژوهش براساستحلیل محتوا و با استفاده از فرمول تعیین شاخصهای سطح خوانایی گانینگ است. جامعهی آماری، کل محتوای کتاب فارسی چهارمابتدایی است که سه نمونه صد کلمهای به صورت تصادفی از ابتدا، وسط و پایان کتاب فارسی انتخاب شده برای تجزیه و تحلیل داده هاهم از روشهای آماری میانگین و جدول فراوانی و مقدار سطح خوانایی گانینگ بهره گرفته شده است. یافتههای تحقیق نشان داد کهسطح خوانایی در بین بخش های اول ۳/۴ است که بیانگر آن است دشواری کتاب نیز برابر با سطح توانایی فراگیران پایه سوم است. و در بخش میانی سطح خوانایی ۴/۲ به دست آمد. که نشانهی آن است که دشواری این بخش از کتاب فارسی چهارم ابتدایی تقریبا مناسب و کمی بالاتر از سطح توانایی فراگیران پایه چهارم ابتدایی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.