بررسی رابطه بین مدیریت مشارکتی و میزان خلاقیت مدیران مدارس ابتدایی شهرستان باشت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مدیریت مشارکتی و میزان خلاقیت مدیران مدارس ابتدایی شهرستان باشت دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مدیریت مشارکتی و میزان خلاقیت مدیران مدارس ابتدایی شهرستان باشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مدیریت مشارکتی و میزان خلاقیت مدیران مدارس ابتدایی شهرستان باشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مدیریت مشارکتی و میزان خلاقیت مدیران مدارس ابتدایی شهرستان باشت :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

خلاقیت و نوآوری ضرورت استمرار زندگی فعال است سازمان های آموزشی که مسیولیت تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان جامعه را برعهده دارد نقش بسزایی در پرورش خلاقیت و نوآوری و استفاده صحیح و جهت دار از استعدادها افراد را دارد. بخش عمده ای از این مسیولیت در سایه مشارکت تحقق می یابد. هدف این پژوهش بررسی رابطه مدیریت مشارکتی و میزان خلاقیت مدیران مدارس ابتدایی شهرستان باشت می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ نوع توصیفی همبستگی می باشد. جامعه آماری کلیه مدیران مدارس ابتدایی شهرستان باشت می باشد که بین ۹۶ نفر به روش نمونه تصادفی پرسشنامه پخش گردیده است. ابزار گردآوری داده های تحقیق پرسشنامه بوده و در این تحقیق از دو پرسشنامه استاندارد مدیریت مشارکتی و میزان خلاقیت استفاده شده است. ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه مدیریت مشارکتی و میزان خلاقیت به ترتیب ۰/۷۸۸ و ۰/۸۷۶ است لذا پرسشنامه ها از اعتبار لازم برخوردار است. ابزار تجزیه و تحلیل داده ها نرم افزار آماری spss نسخه ۱۶ می باشد که با استفاده از ضرایب همبستگی پیرسون و خط رگرسیونی صحت فرضیه های تحقیق بررسی شده است. نتایج تحقیق حاکی از آنست که بین مدیریت مشارکتی و میزان خلاقیت مدیران مدارس ابتدایی رابطه مثبت معناداری وجود دارد. همچنین بین چگونگی تصمیم گیری مدیران و مهارت حل مسیله معلمان؛ میزان خلاقیت معلمان وتعامل مدیر مدرسه؛ آموزش مستمر مدیران و میزان خلاقیت معلمان رابطه مثبت معناداری وجود دارد. چگونگی تصمیم گیری، تعامل مدیر مدرسه و آموزش مستمر مدیران به ترتیب ۰/۰۴۷ و ۰/۰۸۶ و ۰/۱۲۷ میزان خلاقیت معلمان را پیش بینی می کنند. با توجه به نتایج تحقیق می توان گفت که مشارکت در میزان خلافیت موثر است. بنابراین مدارس ابزار لازم جهت دخیل کردن دانش آموزان و معلمان در مشارکت را فراهم نمایند. بدین منظور می توانند روش توصیفی – تحلیلی (پرسش محوری) را در مدارس توسعه دهند. همچنین برگزاری دوره های آموزشی مستمر را جهت توانمندسازی مدیران و معلمان در اولویت کاری قرار دهند.؛ زیراکه بدون معلم خلاق، دانش آموز خلاق پروش یافته نمی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.