کیفیت رابطه با مشتریان مفهومی اساسی در بازاریابی رابطه مند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کیفیت رابطه با مشتریان مفهومی اساسی در بازاریابی رابطه مند دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کیفیت رابطه با مشتریان مفهومی اساسی در بازاریابی رابطه مند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کیفیت رابطه با مشتریان مفهومی اساسی در بازاریابی رابطه مند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کیفیت رابطه با مشتریان مفهومی اساسی در بازاریابی رابطه مند :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

بازاریابی رابطه مندی یکی از مفاهیم جدید و مورد توجه در بازاریابیمحسوب می گردد. یکی از شاخص ها در حوزه بازاریابی رابطه مند کهنیاز به توجه اساسی دارد کیفیت رابطه با مشتریان می باشد. تحقیقحاضر بر آن است با مرور مطالعات انجام شده در حوزه بازاریابی رابطهمند، کیفیت رابطه با مشتریان را بیشتر در ادبیات بازاریابی رابطه مندتبیین نماید. در این راه از روش کتابخانه ای و مرور ادبیات تحقیقبرای تحلیل بیشتر استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داده اند کهکیفیت رابطه با مشتریان مفهومی چند بعدی است از این رو برایسنجش آن می بایست به همه ی ابعاد آن توجه نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.