بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بازاریابی رابطه ای بر جذب و حفظ مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه است پژوهش حاضر بر حسب روش گردآوری داده ها از نوع تحقیقات همبستگی علی می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی است شامل کارکنان موسسه اعتباری توسعه به تعداد ۴۵۰ نفر بوده است که ۲۱۰ نفر از طریق جدول کرجسی و مورگان به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش نمونه گیری در این پژوهش تصادفی طبقه ای می باشد از روش نمونه گیری طبقه ای برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه های بازاریابی رابطه ای رزاقیان، ۱۳۹۰ و جذب و حفظ مشتری کنایت ۲۰۰۷، استفاده شده است برای تعیین پایایی از روش محاسبه آلفای کرونباخ استفاده شد. روایی محتوایی پرسشنامه ها با نظر متخصصین و روایی صوری با اجرای آزمایش پرسشنامه انجام شد. پایایی پرسشنامه ها به ترتیب : ۰/۸۸ و ۰/۷۲ می باشد. داده های پژوهش پس از گردآوری با استفاده از شاخصه های آمار توصیفی میانگین، انحراف معیار و… و آمار استنباطی آزمون کولموگروف – اسمیرنوف، روش تجزیه و تحلیل رگرسیون خطی تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد که، حدود ۱۹/۸ درصد از تغییرات جذف و حفظ مشتریان توسط عوامل اجتماعی قابل تبیین است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.