بررسی تاثیر تبادل اطلاعات بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تبادل اطلاعات بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تبادل اطلاعات بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تبادل اطلاعات بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تبادل اطلاعات بازاریابی رابطه ای بر حفظ و جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر مولفه تبادل اطلاعات بازاریابی رابطه ای بر جذب و حفظ مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری توسعه است پژوهش حاضر برحسب روش گردآوری داده ها از نوع تحقیقات همبستگی علی می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی است، شامل کارکنان موسسه اعتباری توسعه به تعداد ۴۵۰ نفر بوده است که ۲۱۰ نفر از طریق جدول کورجسی و مورگان به عنوان نمونه انتخاب شدند روش نمونه گیری در این پژوهش تصادفی – طبقه ای می باشد از روش نمونه گیری طبقه ای برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه های بازاریابی رابطه ای رزاقیان، ۱۳۹۰ و جذب مشتریی کنایت، ۲۰۰۷ استفاده شده است برای تعیین پایایی از روش محاسبه آلفای کرونباخ استفاده شد. روایی محتوایی پرسشنامه ها با نظر متخصصین و روایی صوری با اجرای ازمایش پرسشنامه انجام شد. پایایی پرسشنامه ها به ترتیب: ۰/۸۸ و ۰/۷۲ می باشد. داده های پژوهش پس از گردآوری با استفاده از شاخصه ای آمارتوصیفی میانگین، انحراف معیار و.. آمار استنباطی آزمون کولموگروف – امیرنوف، روش تجزیه و تحلیل رگرسیون خطی تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد که حدود ۸/۳ درصد از تغیرات جذب نو و حفظ مشتریان توسط تبادل اطلاعات قابل تبیین است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.