بررسی ارتباط میان عملکرد بازاریابی و رقابت پذیری مطالعه موردی: مشاغل خرد کمیته امیداد خمینی (ره) استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط میان عملکرد بازاریابی و رقابت پذیری مطالعه موردی: مشاغل خرد کمیته امیداد خمینی (ره) استان مازندران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط میان عملکرد بازاریابی و رقابت پذیری مطالعه موردی: مشاغل خرد کمیته امیداد خمینی (ره) استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط میان عملکرد بازاریابی و رقابت پذیری مطالعه موردی: مشاغل خرد کمیته امیداد خمینی (ره) استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط میان عملکرد بازاریابی و رقابت پذیری مطالعه موردی: مشاغل خرد کمیته امیداد خمینی (ره) استان مازندران :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

دستیابی سازمان ها به اهداف مالی و بازارشان در محیط رقابتی امروز مستلزم عملکرد بازاریابی ای است که هم کارا باشد و هم اثربخش. باتکه تکه شدن بازار به سبب تنوع، افزایش پیچیدگی مصرف کننده، و کاهش سطوح نرخ بازگشت سرمایه گذاری، ارزیابی بازاریابی ضرروی به نظر می رسد. هدف از این تحقیق بررسی رابطه میان عملکرد بازاریابی و رقابت پذیری مشاغل خرد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران می باشد روش انجام پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش کارکنان مشاغل ذکر شده می باشند که تعداد کل آنان ۳۶۰۰۰ نفر می باشند. برای نمونه گیری در این تحقیق از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. پرسشنامه این تحقیق از ترکیب پرسشنامه حسینی ۱۳۹۰ برای سنجش متغیر مستقل عملکرد بازاریابی و همچنین پرسشنامه مهرگان و همکاران ۱۳۸۷ برای سنجش متغیر وابسته رقابت پذیری استفاده شده است روایی پرسشنامه تایید و پایایی آن نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ مورد تایید واقع شد. داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS22 و LISREL8.5 مورد آزمون قرار گرفت. یافته های پژوهش حاکی از ان است که میان عملکرد بازاریابی و ابعاد آن کارایی، اثربخش و انطباق پذیری و رقابت پذیری مشاغل خرد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.