بررسی ارتباط بین یادگیری سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تاثیرعملکرد سازمانی بر آن (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک شهرستان میبد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین یادگیری سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تاثیرعملکرد سازمانی بر آن (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک شهرستان میبد) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین یادگیری سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تاثیرعملکرد سازمانی بر آن (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک شهرستان میبد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین یادگیری سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تاثیرعملکرد سازمانی بر آن (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک شهرستان میبد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین یادگیری سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تاثیرعملکرد سازمانی بر آن (مطالعه موردی: صنایع کاشی و سرامیک شهرستان میبد) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین یادگیری سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتریCRM و تاثیر عملکرد سازمانی بر آن می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان شرکت کاشی و سرامیک میبد یزد میباشد که دارای دو شرط: الف- دارای سابقه کار بیش از ۱ سال باشند و ب- جزو کارکنان خدمت دهنده از قبیل (مستخدم، راننده و…) نباشند. با توجه به شروط بیان شده حجم نمونه ۸۱ نفر برآورد گردید که به دلیل محدود بودن آن نظر همگی افراد جهت گردآوری اطلاعات برای تحقیق گرفته خواهد شد. بنابراین، نظر افراد جامعه به صورت تمام شمار مورد بررسی قرار می گیرد. برای( گرد آوری داده ها از پرسشنامه یادگیری سازمانی (جرز و همکاران، ۲۰۰۵ ) و مدیریت ارتباط با مشتری (طلوعی، ۱۳۸۹ استفاده شده است. روایی این پرسشنامه ها به صورت صوری مورد تایید اساتید و خبرگان قرار گرفته و پایایی مجموع پرسشنامه ها معادل ۹۱.۶ % می باشد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهایLisrel و SPSS و آزمون های ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون خطی و چند متغیره و تحلیل عاملی بهره گیری شده است. نتایج پژوهش نشان داد که میان متغیر یادگیری سازمانی شرکت و مدیریت ارتباط با مشتری ارتباط معنا دار وجود دارد و از طرفی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر یادگیری به صورت مثبت مشخص گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.