رابطه سلامت سازمانی با هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه سلامت سازمانی با هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه سلامت سازمانی با هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سلامت سازمانی با هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه سلامت سازمانی با هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف از این پژوهش تبیین رابطه بین سلامت سازمانی، هوش هیجانی در بین کارکنان آموزش و پرورش می باشد. روش پژوهش از نوع توصیفی(همبستگی) بوده و جامعه آماری این پژوهش، کلیه کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو شهر زاهدان در سال ۱۳۹۴ به تعداد ۱۴۰ نفر بودند. حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی و مورگان ۱۰۳ نفر تعیین گردید وشیوه نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردید. ابزار پژوهش پرسشنامه استاندارد سلامت سازمانی OHI و پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ استفاده گردید. برای آزمون فرضیه ها از روشهای آمار استنباطی، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است. نتایج نشان داد: بین سلامت سازمانی، انسجام نهادی، نفوذ مدیر، ملاحظه گری، ساخت دهی، تاکید علمی، پشتیبانی منابع، روحیه، هوش هیجانی کارکنان رابطه معنی دار و مثبت وجود دارد. در مجموع تجزیه و تحلیل یافته ها نشانگر آن است که از طریق سلامت سازمانی و ابعاد آن می توان به تبیین و پیش بینی هوش هیجانی کارکنان پرداخت. این پژوهش با هدف بررسی ارتباط سلامت سازمانی با هوش هیجانی کارکنان حوزه آموزش و پرورش انجام گرفته است و با توجه به نقش و اهمیت آموزش و پرورش در جامعه، نتایج حاصل می تواند زمینه را برای تحولات مهمی چون ایجاد زمینه لازم برای اجرای تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ارتقای فعالیت های آموزشی را فراهم نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.