مقاله مشتری گرائی طلیعه بهبود کیفیت و قابلیت رقابت در صنایع موتورسازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مشتری گرائی طلیعه بهبود کیفیت و قابلیت رقابت در صنایع موتورسازی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مشتری گرائی طلیعه بهبود کیفیت و قابلیت رقابت در صنایع موتورسازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مشتری گرائی طلیعه بهبود کیفیت و قابلیت رقابت در صنایع موتورسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مشتری گرائی طلیعه بهبود کیفیت و قابلیت رقابت در صنایع موتورسازی :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

همزمان با پیشرفتهای علوم و فن آوری در جهان پر شتاب امروزی و ورود به دنیای گسترده اطلاعات و ایجاد تغییرات اساسی در شرایط محیطی حاکم بر بنگاه های اقتصادی وجهانی شدن اقتصاد، همسوئی با تحولات امری اجتناب ناپذیر است و یکی ازمولفه های اساسی در این مسیر، ارتقاء کیفیت محصولات، تولیدی است.
مقاله حاضر سعی در بررسی مسائل حاکم بر صنعت موتورسازی ایران از بعد کیفی و مطالعه موردی و ارائه طرح های بهبود کیفیت در یک شرکت موتورسازی دارد. با توجه به اینکه مصرف کننده محصول، مشتری است. لذا بهبود کیفیت از دیدگاه مشتری مد نظر قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.