نقش رسانه در بحران هویتی زنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه در بحران هویتی زنان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه در بحران هویتی زنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه در بحران هویتی زنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه در بحران هویتی زنان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی از چالش های اساسی که جوامع مختلف با آن روبرو است چگونگی برنامه ریزی در جهت حفظ هویت فردی و اجتماعی افراد است و در این میان لزوم توجه به هویت زنان جامعه به عنوان نیمی از جمعیت دخیل در این برنامه ریزی ها و نیز به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نیروها در حرکت به سوی آرمان های ترسیم شده در افق بهداشت و سلامت جامعه امری کاملا ضروری است. در کشور ما نیز همچون سایر جوامع در طی سال های اخیر هویت زن ایرانی ترکیبی از هویت سنتی و مدرن را پذیرا بوده و گاها این ترکیب نوعی تناقض و ابهام در انتخاب هویت و شاید بازتعریف آن ایجاد کرده است. یکی از مهمترین منابع تغییر هویت ها در جامعه امروزی، از جمله در عرصه زنان، رسانه های جمعی است. بنابراین بررسی نحوه عملکرد و تاثیر انواع رسانه های پرکاربرد همچون ماهواره و اینترنت بر روی افراد جامعه بویژه در قالب جنسیت منجربه آگاهی از دلایل بروز برخی از رفتارها و راه های پیشگیری از آن خواهد شد. چرا که نتایج پژوهش ها حاکی از آن است که این وسایل ارتباطی با ایجاد بسترهای فرهنگی متفاوت با موقعیت سنتی و بومی جوامع گوناگون افکار عمومی جامعه را مطابق با الگوهای خود شکل داده و دگرگونی های عمده ای در نگرش ها و هویت برخاسته از آنان ایجاد می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.