نقش رسانه در بحران هویتی زنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش رسانه در بحران هویتی زنان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش رسانه در بحران هویتی زنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه در بحران هویتی زنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش رسانه در بحران هویتی زنان :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
یکی از چالش های اساسی که جوامع مختلف با آن روبرو است چگونگی برنامه ریزی در جهت حفظ هویت فردی و اجتماعی افراد است و در این میان لزوم توجه به هویت زنان جامعه به عنوان نیمی از جمعیت دخیل در این برنامه ریزی ها و نیز به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نیروها در حرکت به سوی آرمان های ترسیم شده در افق بهداشت و سلامت جامعه امری کاملا ضروری است. در کشور ما نیز همچون سایر جوامع در طی سال های اخیر هویت زن ایرانی ترکیبی از هویت سنتی و مدرن را پذیرا بوده و گاها این ترکیب نوعی تناقض و ابهام در انتخاب هویت و شاید بازتعریف آن ایجاد کرده است. یکی از مهمترین منابع تغییر هویت ها در جامعه امروزی، از جمله در عرصه زنان، رسانه های جمعی است. بنابراین بررسی نحوه عملکرد و تاثیر انواع رسانه های پرکاربرد همچون ماهواره و اینترنت بر روی افراد جامعه بویژه در قالب جنسیت منجربه آگاهی از دلایل بروز برخی از رفتارها و راه های پیشگیری از آن خواهد شد. چرا که نتایج پژوهش ها حاکی از آن است که این وسایل ارتباطی با ایجاد بسترهای فرهنگی متفاوت با موقعیت سنتی و بومی جوامع گوناگون افکار عمومی جامعه را مطابق با الگوهای خود شکل داده و دگرگونی های عمده ای در نگرش ها و هویت برخاسته از آنان ایجاد می کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.