بررسی مفهوم بدبینی سازمانی و کیفیت ارایه خدمات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مفهوم بدبینی سازمانی و کیفیت ارایه خدمات دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مفهوم بدبینی سازمانی و کیفیت ارایه خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مفهوم بدبینی سازمانی و کیفیت ارایه خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مفهوم بدبینی سازمانی و کیفیت ارایه خدمات :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این مقاله که با بررسی مفهوم بدبینی سازمانی و کیفیت ارایه خدمات تنظیم شده است، به صورت تحقیقات علمی مروری می باشد. بدبینی سازمانی ابتدا به مباحث فیلسوفان مرتبط می شد، اما امروزه در هر زمینه ای کاربرد پیدا کرده است . بدبینی سازمانی را اینگونه تعریف کرده اند: نگرش و احساس منفی در سازمان، باوری که سازمان را فاقد درستی می داند و به بروز رفتارهای توهین آمیز و انتقادی نسبت به سازمان تمایل دارد. بدبینی سازمانی نگرشی است که باعث ایجاد فاصله ی روانی بین کارکنان و سازمان شان می شود و اثر زیانباری بر کارایی سازمان و رضایت شغلی کارکنان دارد. کیفیت خدمات یک رشته علمی نسبتا جوانی است که در حدود دو دهه از تحقیقات در این زمینه می گذرد. کیفیت عبارت است از آماده بودن خدمت یا کالا برای استفاده کننده که خود نیازمند کیفیت طراحی، انطباق، در دسترس بودن و مناسب بودن مکان ارایه خدمات است. بنابراین در این تحقیق قصد آن داریم تا به بررسی مفاهیم بدبینی سازمانی و کیفیت ارایه خدمات در سازمان بپردازیم و در پایان به جمع بندی و نتیجه گیری از مطالب خواهیم پرداخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.