بررسی تاثیر آگاهی از نام تجاری و شخصیت برند بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی برند اکتیو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آگاهی از نام تجاری و شخصیت برند بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی برند اکتیو) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آگاهی از نام تجاری و شخصیت برند بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی برند اکتیو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آگاهی از نام تجاری و شخصیت برند بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی برند اکتیو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آگاهی از نام تجاری و شخصیت برند بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی برند اکتیو) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

یکی از مهترین استراتژی های هر سازمان برای پیروزی، تدوین مدیریت و چشم انداز نام تجاری است. نام تجاری به عنوانرکن و اساس بازی رقابتی امروز،عنصری است که باید به دقت تعریف، ایجاد و مدیریت شود تا سازمان ها و شرکت هابتوانند با تکیه براین ستون،سودآوری هرچه بیشتر را رقم بزنند. امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی و امکانات، شرکت هانیز با تبلیغات گسترده برند خود در پی ثبات بین افراد هستند. در این میان شرکت هایی موفق ترند که روش هایی را درجهت وفاداری مشتریان به برند خود داشته باشند. آگاهی از نام و نشان بر کیفیت ادراک مشتریان تاثیر می گذارد و بطورمستقیم به وفاداری آنها می انجامد.همچنین امروزه برندها در بسیاری از جنبه های زندگی انسان راه یافته اند.برندها در سبکزندگی و فرهنگ تاثیر داشته و حتی گاهی اوقات معرف آنها هستند. آنچه مسلم است تمامی برندها شخصیت دارند.درصورتی که سازمانها این شخصیت را طراحی نکنند، در اثر فعالیت های آنها، به مرور این شخصیت در ذهن مصرف کنندهشکل خواهد گرفت. وفاداری مشتری مفهومی است که امروزه در کسب و کار توجه بیشتری به آن می شود.مشتریان وفادارجز حیاتی در موفقیت سازمان ها محسوب می گردند. مشتریان وفادار برای خرید،وقت و پول بیشتری را صرف می کنند وموجب بهبود کسب و کار می گردند. با توجه به مطالب بیان شده پژوهش حاضر به بررسی تاثیر آگاهی از نام تجاری وشخصیت برند بر وفاداری مشتری در برند اکتیو پرداخته است. پژوهش حاضر از حیث هدف کاربردی و از نظر شیوه از نوعتوصیفی- پیمایشی می باشد. جهت جمع آوری اطلاعات از اطلاعات اولیه (پرسشنامه) و ثانویه (کتب، مقالات و اینترنت)استفاده شده است. داده های جمع آوری شده در محیط نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. و نتایج نشان ازتایید فرضیه ها داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.