تحلیل محتوای الگوهای سبک زندگی در شبکه من و تو( با تاکید بر برنامه من و تو پلاس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای الگوهای سبک زندگی در شبکه من و تو( با تاکید بر برنامه من و تو پلاس) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای الگوهای سبک زندگی در شبکه من و تو( با تاکید بر برنامه من و تو پلاس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای الگوهای سبک زندگی در شبکه من و تو( با تاکید بر برنامه من و تو پلاس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای الگوهای سبک زندگی در شبکه من و تو( با تاکید بر برنامه من و تو پلاس) :

تعداد صفحات :۳۲

چکیده مقاله:

این مقاله با هدف شناسایی سبک و شیوهزهای زندگی مورد توجه شبکه منتو در برنامه من و تو پلاس نگارش یافته است. الگوی نظری – تحلیلی سبک زندگی بر اساس نظریات جامعهشناسان کلاسیک و مدرن از جمله زیمل، وبلن، وبر و بوردیوبوده و چارچوب نظری استفاده شده برای تحلیل دادههای بدست آمده نظریه یادگیری اجتماعی و جامعه پذیری بوده است. دراین تحقیق مقوله های مصرف فرهنگی، نحوه گذران اوقات فراغت، ارزش های اجتماعی، گروه های مرجع به روش تحلیل محتوا و تکنیک پرسشنامه معکوس مورد بررسی قرار گرفته اند. برای نمونه گیری از میان قسمت های پخش شده برنامه من و تو پلاس از روش نمونه گیری طبقه ای استفاده شد که از مجموع ۱۲۰ برنامه پخش شده در فصل تابستان و پاییز ۱۳۹۵، ۶۰ برنامه (یک هفته آماری) انتخاب و بررسی شد. نتایج نشان داد که در برنامه من و تو پلاس با استفاده از رویکرد سرگرمی و درقالب گزارش شیوه زندگی جدیدی به مخاطبان معرفی می شود. سبک و شیوه زندگی انگلیسی ایرانیان مقیم انگلستان هموارهمورد تاکید و توجه برنامه سازان بوده است و موسیقی و فیلم های غربی از جمله کالاهای فرهنگی هستند که در این برنامه بهعنوان الگوی مصرف فرهنگی معرفی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.