بررسی میزان عملکرد لجستیک خرده فروشان بر خشنودی و رضایت مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان عملکرد لجستیک خرده فروشان بر خشنودی و رضایت مصرف کنندگان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان عملکرد لجستیک خرده فروشان بر خشنودی و رضایت مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان عملکرد لجستیک خرده فروشان بر خشنودی و رضایت مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان عملکرد لجستیک خرده فروشان بر خشنودی و رضایت مصرف کنندگان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از مواردی که میتواند بقای خرده فروشی ها را تضمین کند، توجه به رضایت مصرف کننده است. ارتقای سطحرضایتمندی مصرف کننده، باعث ارتقای میزان سودآوری خرده فروشی ها در بازار رقابت خواهد شد. البته رضایتمندی مصرفکنندگان کافی نبوده و خرده فروشی ها نباید فقط به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند، آنها باید مطمین شوند که مشتریانرضایتمند، خشنود هم هستند. به این ترتیب در بلند مدت منافعی حاصل می شود که در نتیجه، سهم بازار و سودآوری فروشگاههای خرده فروشی افزایش می یابد.پژوهش حاضر به بررسی تاثیر عملکرد لجستیک خرده فروشان بر خشنودی و رضایت مصرفکنندگان شهرستان اسلام آباد غرب. پرداخته است. به لحاظ طبقه بندی پژوهش بر مبنای روش، این پژوهش یک پژوهش توصیفیاز نوع پیمایشی (زمینه یابی) و همبستگی-علی است. پژوهش حاضر ازنظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی میباشد زیرا هدفتحقیقات کاربردی توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص است. جامعه آماری این پژوهش تمامی خرده فروشان و مصرفکنندگان شهر اسلام آباد غرب می باشد. با توجه به اینکه جامعه آماری موردنظر که تقریبا نامحدود می باشد از روش نمونه گیریتصادفی ساده استفاده می نماییم و حجم نمونه طبق جدول مورگان، ۳۸۴خواهد بود. این پژوهش از لحاظ شیوه جمع آوریاطلاعات از سه روش بررسی و مراجعه به اسناد و مدارک، متون و منابع علمی و پرسشنامه جمع آوری شده است. در این پژوهش ازپرسشنامه استاندارد لی و همکاران( ۲۰۰۱)استفاده شده است. داده ها با استفاده از نرم افزار آماری و AMOS20تجزیه و تحلیلشده است. براساس یافته های پژوهش، متغیر عملکرد لجستیک خرده فروشان بر رضایت مصرف کنندگان تاثیر مثبت و معناداریدارد. همچنین متغیر خشنودی مصرف کنندگان بر رضایت مصرف کنندگان و متغیر عملکرد لجستیک خرده فروشان بر خشنودیمصرف کنندگان تاثیر مثبت و معناداری دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.