هوشمندی کسب و کار و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هوشمندی کسب و کار و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هوشمندی کسب و کار و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هوشمندی کسب و کار و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هوشمندی کسب و کار و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه بیشتر سازمان ها، در حال پی بردن به این نکته هستند که اطلاعات، خون زندگی دیجیتال است. همچنین کلید موفقیت در عصر اطلاعات، اتخاذ تصمیماتی است که بدون پیچیدگی و مغایرت های عملیاتی، بهتر و سریع تر بتوانند سازمان را در رقابت با سایرین به پیش ببرند . تصمیمات تجاری بد و نامناسب یعنی تصمیمات مبتنی بر اطلاعات حداقلی یا ناقص، زیان های سنگینی را برای سازمان ها به وجود می آورند و باعث از دست دادن سهم بازار شرکت می شود و یا شرکت را به آستانه ورشکستگی می رساند در مقابل تصمیم گیری بهینه و مداوم در کوتاه ترین زمان ممکن باعث بقای شرکت ها در این دوران رقابتی و به شدت پیچیده می باشد مدیران می توانند با استفاده از ابزارهای ویژه ای مانند هوشمندی کسب و کار رقیبان خود، محیط نا مطمین و تغییراتی که به سرعت در حال وقوع می باشند را بهتر درک کنند و در مقابل آن ها استراتژی مناسب را برگزینند و در به وجود آوردن مزیت رقابتی پایدار از رقبای خود پیشی بگیرند.لذا سازمان ها به منظور مواجهه با این چالش ها نیازمند زیرساخت های مناسب پشتیبان تصمیم می باشند به همین دلیل سازمان ها گرایش زیادی به سرمایه گذاری در سیستم های هوشمندی کسب و کار از خود نشان داده اند و مشاهده می شود فناوری اطلاعات به جزء جدایی ناپذیر سازمان ها تبدیل شده است و از عملیات روزانه سازمان و فرآیندهای تصمیم گیری پشتیبانی می کند. زیرا بر این اساس برای دستیابی به موفقیت در چنین محیطی، مدیران نیازمند سیستم های پشتیبان تصمیم هوشمندی می باشند که قادر به استفاده از داده ها و اطلاعات در دسترس باشد . لازم به ذکر است آنچه امروزه سازمان ها در تمامی نقاط دنیا و بخصوص در کشور ما مبتلا به آن هستند، مشکلات ارزیابی و سنجش احتمال موفقیت سیستم های هوشمندی سازمانی است که با توجه به نیازمندی های کارکردی و غیر کارکردی بتوانند در نقش هوش کسب و کار و پشتیبانی تصمیم گیری نیز ظاهر شوند. این موضوع در دنیای کسب و کار از اهمیت خاصی برخوردار است، لیکن در دنیای علم نیز می تواند پیام آور مفاهیم ارزشمندی باشد. در این مقاله ابتدا به تعریف مفهوم هوشمندی کسب و کار معیارها و عوامل، معایب و مزایا و…در مورد هوش کسب و کار می پردازیم و سپس در مورد مفهوم مزیت رقابتی و منابع ایجاد آن و سپس شکل گیری مزیت رقابتی برای سازمان که حاصل به کارگیری هوش کسب و کار است می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.