رابطه سبک رهبری تحول آفرین با چابکی منابع انسانی و یادگیری سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه سبک رهبری تحول آفرین با چابکی منابع انسانی و یادگیری سازمانی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه سبک رهبری تحول آفرین با چابکی منابع انسانی و یادگیری سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سبک رهبری تحول آفرین با چابکی منابع انسانی و یادگیری سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه سبک رهبری تحول آفرین با چابکی منابع انسانی و یادگیری سازمانی :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه سبک رهبری تحول آفرین با چابکی منابع انسانی و یادگیری سازمانی بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان آموزشی و اداری دانشگاه شهید بهشتی در اسفند ۱۳۹۵ بودند که از این تعداد ۱۰۰ نفر با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس انتخاب و پرسشنامه سبک رهبری تحول آفرین باس و آولیو (۲۰۰۰)، چابکی منابع انسانی تورنگ لین و همکاران (۲۰۰۵) و یادگیری سازمانی توسلی (۱۳۹۱) را تکمیل کردند. داده های بدست آمده از این پژوهش با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون خطی چندگانه به روش همزمان تحلیل شد. یافته های پژوهش نشان داد که بین سبک رهبری تحول آفرین با چابکی منابع انسانی و یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین، نتایج تحلیل رگرسیون نیز نشان داد متغیر سبک رهبری تحول آفرین در مجموع قادر است ۲۱ درصد از تغییرات متغیر چابکی منابع انسانی و ۱۹ درصد از تغییرات متغیر یادگیری سازمانی را به طور مثبت و معنادار پیشبینی کند. بر این اساس می توان نتیجه گرفت که سبک رهبری تحول آفرین با متغیرهای چابکی منابع انسانی و یادگیری سازمانی رابطه داشته و قادر است تغییرات مربوط به آنها را پیش بینی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.