بررسی ارزیابی ریسک بازاریابی سبز براساس سلسله مراتب فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی ارزیابی ریسک بازاریابی سبز براساس سلسله مراتب فازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی ارزیابی ریسک بازاریابی سبز براساس سلسله مراتب فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارزیابی ریسک بازاریابی سبز براساس سلسله مراتب فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی ارزیابی ریسک بازاریابی سبز براساس سلسله مراتب فازی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
به منظور بهبود کیفیت بازاریابی سبز و اجتناب از ریسک در بازاریابی سبز فرایند سلسله مراتب تحلیلی فازی در ارزیابی ریسک بکار گرفته شده است . ابتدا پژوهش های مرتبط با بازاریابی سبز و فرایند سلسله مراتب تحلیلی فازی خلاصه گردیده اند. دوم صفات عمده بازاریابی سبز استدلال گردیده و سیستم شاخص ارزیابی ریسک بازاریابی سبز ایجاد گردیده است . سپس نظریه اصلی فرایند سلسله مراتب تحلیلی فازی بررسی گردیده است. در اخر اینکه یک مطالعه موردی صورت گرفته و تحقیق مناسب با آن نیز انجام شده و وزن کلی و فراوانی هر شاخص ریسک بازاریابی سبز بدست آمده و میتوان معیارهای شمارنده متناسب را جهت پیشگیری از ریسک بازاریابی سبز و محاسبه نتایج تایید کننده صحت این روش را ارایه نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.