وظایف شهرداری ها و دفاتر اسناد رسمی در ارتباط با ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 وظایف شهرداری ها و دفاتر اسناد رسمی در ارتباط با ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد وظایف شهرداری ها و دفاتر اسناد رسمی در ارتباط با ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی وظایف شهرداری ها و دفاتر اسناد رسمی در ارتباط با ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن وظایف شهرداری ها و دفاتر اسناد رسمی در ارتباط با ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها از جمله مواد بسیار کاربردی است که البته آنچنان که باید به بررسی آن پرداخته نشده است، ماده ۱۰۰ قانون شهرداری مالکیت اراضی و املاک واقع در محدوده شهر یا حریم آن را ملزم به اخذ پروانه قبل از هر اقدام عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع به ساختمان از شهرداری کرده است و ضمانت اجرای عدم چنین امری جلوگیری از عملیات ساختمانی توسط شهرداری و ارجاع امر به کمسیون م ۱۰۰ می باشد. در این راستا نقش کمیسیون ماده صد به عنوان اهرم اجرایی و مرجع تصمیم گیری در مورد تخلفات ساختمانی دارای اهمیت است و در حقیقت از این مرحله وارد بررسی می شود.پیرامون وظیفه دفاتر اشناد رسمی در ارتباط با ماده صد قانون شهرداری،حایز اهمیت است که به موجب تبصره ۸ ماده صد دفاتر اسناد رسمی مکلفند، قبل از انجام معامله قطعی در مورد ساختمان ها، گواهی پایان ساختمان و در مورد ساختمان های ناتمام گواهی عدم خلاف تا تاریخ انجام معامله را که توسط شهرداری صادر شده باشد، ملاحظه و مراتب را در سند قید نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.