سفارشی سازی خدمات حرفه ای با نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی درونی در شرکت های تولیدی قطعات خودروی سبک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سفارشی سازی خدمات حرفه ای با نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی درونی در شرکت های تولیدی قطعات خودروی سبک دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سفارشی سازی خدمات حرفه ای با نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی درونی در شرکت های تولیدی قطعات خودروی سبک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سفارشی سازی خدمات حرفه ای با نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی درونی در شرکت های تولیدی قطعات خودروی سبک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سفارشی سازی خدمات حرفه ای با نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی درونی در شرکت های تولیدی قطعات خودروی سبک :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
شرکت های خدمات حرفه ای خریدار-عرضه کننده اغلب ارایه سفارش به مشتریان خود را توسعه می دهند، سفارشی کردن خدمات حرفه ای خریدار-عرضه کننده یک فرایند دانش انبوه که نیاز به تلاش های هماهنگ شده افراد با دانش و مهارت های تخصصی است. در این تحقیق روابط میان سرمایه اجتماعی درونی به عنوان متغیر مستقل بر سفارشی سازی محصول به عنوان به عنوان متغیر وابسته و همچنین سرمایه فکری به عنوان متغیر میانجی مورد آزمون قرار گرفتند. جهت جمع آوری داده ها، از پرسشنامه پنج گزینه ای مادهاوارام و همکاران(۲۰۱۷ (استفاده شده است. برای سنجش اعتبار محتوا، از نسبت اعتبار محتوااستفاده گردید و تمامی نسبت های بدست آمده بالای ۴۹/۰ بود و برای سنجش پایایی از ضریب آلفای کرونباخ با کمک نرم افزار SPSS استفاده گردید و ضرایب بدست آمده بالاتر از ۷/۰ بود مقادیر بدست آمده، حاکی از آن هستند که ابزارهای اندازه گیری ازروایی و پایایی خوبی برخوردار هستند. سپس داده ها از طریق آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که سرمایه اجتماعی درونی و سرمایه فکری بر سفارشی سازی محصول تاثیر دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.