تعیین وضعیت جاری بازاریابی درونی در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین وضعیت جاری بازاریابی درونی در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین وضعیت جاری بازاریابی درونی در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین وضعیت جاری بازاریابی درونی در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین وضعیت جاری بازاریابی درونی در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف اصلی طراحی مدل بازاریابی درونی سازمان های خدماتی به رشته تحریر در آمده است هدف فرعی پژوهش نیز ارزیابی وضعیت بازاریابی درونی بیمارستان خاتم الانبیاء تهران می باشد× در این راستا ابتدا برای شناسایی شاخص ها و عناصر تشکیل دهنده بازاریابی درونی، ادبیات تحقیق مورد تحلیل قرار گرفت و دیدگاه محققین مختلف دربارهشاخص های تشکیل دهنده بازاریابی درونی از آن استخراج شد× سپس به منظور شناسایی سایر عناصر تشکیل دهنده بازاریابی درونی که در ادبیات تحقیق موجود نیست، و نیز اعتبار سنجی شاخص ها و طراحی پرسشنامه بسته پژوهش ازنظرات خبرگان مربوطه در زمینه بازاریابی درونی استفاده شده است× نتایج آزمون T نشان می دهد که بازاریابی درونی در بیمارستان خاتم الانبیاء دارای وضعیت نامطلوبی می باشد× به عبارت دیگر این بیمارستان تا تحقق بازاریابی درونی به سطح مطلوب فاصله معنی داری دارد×

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.