تاثیر عوامل داخلی سازمانی بر کارایی سیستم های اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی در بانک های استان گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عوامل داخلی سازمانی بر کارایی سیستم های اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی در بانک های استان گیلان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عوامل داخلی سازمانی بر کارایی سیستم های اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی در بانک های استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل داخلی سازمانی بر کارایی سیستم های اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی در بانک های استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عوامل داخلی سازمانی بر کارایی سیستم های اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی در بانک های استان گیلان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

یکی از ابزارهای مهم در نظام مدیریت منابع انسانی، بویژه در سازمانهای بزرگ سیستم اطلاعات مدیریت منابع انسانی است. این سیستم اطلاعاتی قادر است تا با استفاده از پایگاههای داده در رابطه با نیروی انسانی سازمان، اطلاعات موردنیاز را برای تصمیم گیری مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان دررابطه بامدیریت منابع انسانی سازمان فراهم سازد. زیرااطلاعات شرط لازم برای یک تصمیم گیری صحیح است. فعالیت های کارمندیابی، استخدام، نگهداری، بهسازی نیروی انسانی، آموزش، ارزشیابی، برنامه ریزی نیروی انسانی و سایراجزا سیستم مدیریت منابع انسانی، همگی نیازبه اطلاعات مناسب و در زمان صحیح خوددارند. هدف اصلی این مقاله بررسی تاثیر عوامل داخلی سازمانی بر کارایی سیستم های اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی در بانک های استان گیلان است. این تحقیق بر اساس هدف از نوع کاربردی و از حیث جمع آوری داده ها از نوع تحقیقات توصیفی است. جامعه ی آماری تحقیق مدیران و کارشناسان ارشد بخش منابع انسانی بانک های استان گیلان هستند. روش نمونه گیری در این تحقیق از نوع قضاوتی و غیراحتمالی در دسترس می باشد و تعداد نمونه برابر با ۱۷۸ نفر است. روش گردآوری داده ها در این تحقیق میدانی و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه است.در این تحقیق برای اندازه گیری روایی از روایی محتوا و همچنین برای اندازه گیری پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است که مقادیر آن برای تمامی متغیرهای مدل بالاتر از ۷/۰ بدست آمده است. برای تحلیل داده ها از نرم افزار spss نسخه ی ۱۹ استفاده شد. یافته های بدست آمده از طریق پرسشنامه با استفاده آزمون های کولموگروف – اسمیرنوف، ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون خطی چندگانه و آزمون رتبه بندی فریدمن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش حاکی از تاثیر مثبت و معنی دار یکپارچگی، آموزش، تجزیه و تحلیل ریسک، ارزیابی اطلاعات، سیاست ها و خط مشی ها، مشروعیت و اختبار و در نهایت معماری سازمانی بر کارایی سیستم های اطلاعات مدیریت منابع انسانی بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.