بخش بندی بازار با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری جستجوی ناخودآگاه – بازار محصولات دام و طیور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بخش بندی بازار با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری جستجوی ناخودآگاه – بازار محصولات دام و طیور دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بخش بندی بازار با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری جستجوی ناخودآگاه – بازار محصولات دام و طیور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بخش بندی بازار با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری جستجوی ناخودآگاه – بازار محصولات دام و طیور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بخش بندی بازار با استفاده از الگوریتم فرا ابتکاری جستجوی ناخودآگاه – بازار محصولات دام و طیور :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

بخش بندی بازار، برای شناخت و مطالعه بازار، رفتار مشتریان و نحوه برخورد با آنها امری ضروری است. ازاینرو، خوشه بندی یکیاز تکنیک های پرکاربرد در داده کاوی می باشد که با توجه به کاربرد گسترده ی داده کاوی در مسایل مختلف، امروزه در مسایل بخش بندیبازار نیز نقش مهمی پیداکرده است. در این مقاله ابتدا، مقایسه بین روشهای مختلف خوشه بندی و روش های کلاسیک خوشه بندیاز قبیل روش K – میانگین و الگوریتم فرا ابتکاری سیاه چاله با الگوریتم فرا ابتکاری جستجوی ناخودآگاه ازلحاظ زمان و مجموع مربعاتخطا (SSE) انجام شده است. سپس بازار با استفاده از الگوریتم های فرا ابتکاری جستجوی ناخودآگاه به خوشه بندی بازار محصولاتدام و طیور در بخش طیور با استفاده از صفاتی از قبیل شناخت محصول، میزان مصرف، موقعیت جغرافیایی، میزان تحصیلات و اندازهفارم مرغداران استان تهران و البرز پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.