بررسی رابطه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
بازاریابی و کارآفرینی بعنوان حوزه هایی شناخته شده اندکه دارای روابط متقابل با یکدیگر بوده و در صورت بکارگیری مشترکشان، تقویت می شوند. این مقاله تلاش دارد که تفاوت های میان بازاریابی سنتی و بازاریابی کارآفرینانه را ارایه دهد و همچنین در تلاش است تا چگونگیتاثیرگذاری کارآفرینی در توسعه حوزه بازاریابی و توسعه پایدار اقتصادی را تشریح نماید. راهبرد اقتصاد باز، نگاه به خارج دارد و در بعضی از وجوه مانند راهبرد پولی است. این راهبرد برای تخصیص منابع بر نیروهای بازار و بخش خصوصی متکی و بر سیاستهایی تاکید میکند کهبخش تجارت خارجی را تحت تاثیر قرار میدهند. این مقاله بر مبنای تحقیقات گذشته در حوزه بازاریابی کارآفرینانه و توسعه پایدار اقتصادی انجام شده و به دنبال این است تا نشان دهد که چگونه بازاریابی کارآفرینانه می تواند به عنوان یک استراتژی برای مقابله با پویایی های محیطبازاریابی و رسیدن به توسعه پایدار اقتصادی، توسط انواع شرکت ها)هم شرکت های کوچک و متوسط و هم شرکت های بزرگ( بمنظور حفظ و کسب مزیت رقابتی و توسعه پایدار بکار گرفته شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.