ثبت علامت تجاری در حقوق موضوعه ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ثبت علامت تجاری در حقوق موضوعه ایران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ثبت علامت تجاری در حقوق موضوعه ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ثبت علامت تجاری در حقوق موضوعه ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ثبت علامت تجاری در حقوق موضوعه ایران :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
در یک قرن گذشته؛ همگام با توسعه وسایل حملونقل و پیشرفت فناوریهای ارتباطی، تبادل اطلاعات و گردش کالاها نیزسریعتر و آسانتر شد به نحوی که امروزه دیگر، تجارت حد و مرزی نمیشناسد و عرضه کالاها و خدمات از هر نقطه جهان به نقطه دیگر، به راحتی میسر است. از منظر حقوقی؛ اسم تجاری و علامت تجاری دو مقوله متفاوت هستند وآثار و احکام جداگانهای دارند، لیکن در عرف تجاری خصوصا در ادبیات بازاریابی و گاه، حتی در نوشتههای حقوقی این دو مقوله یا به جای هم استفاده میشوند و یا هر دو یکی پنداشته شده و مترادف هم بکار میروند.عدم آگاهی به تفاوت حقوقی این دو مقوله،موجب میشود؛ اقدامهای قانونی جهت ثبت اسامی و علایم تجاری به موقع و به نحو صحیح انجام نشود و یا قضاوتی عادلانه و دفاعی شایسته در این خصوص، صورت نگیرد. در این مقاله سعی شده، با تکیه بر تجربه اندکی که حاصل سالها وکالت یامورد بررسی و تشریح قرار گیرد که امیدوارم در ارتقای دانش وجوه اشتراک و افتراق علایم و اسامی تجاری کارشناسی است حقوقی همکاران، موثر باشد. البته در این مقاله کاربردی بودن مطالب، بیش از نظریهپردازی، مدنظر بوده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.